Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سایت فاکس اسپورت به بررسی روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران جهت شرکت در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا پرداخت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت فاکس اسپورت، این دوره سختی برای فدراسیون فوتبال ایران است زیرا بازیکنان تیم ملی این کشور بنا به دلایلی نمی‌خواهند مشکلات خود را در عدم دریافت پاداش‌های خود عنوان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی مجموعه فعالیت‌های فدراسیون فوتبال پس از اعلام اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی که در مجلس جمهوری اسلامی ایران تصویب شده است از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یک نهاد غیردولتی تحت کنترل قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با بستن حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی نشانه‌هایی از اعتراض خود به عدم امکانات کافی برای آماده‌سازی جام ملت‌های 2019 آسیا را نشان دادند. همچنین تیم ملی فوتبال ایران از نظر رسانه‌ای خود را در معرض قرار نمی‌دهد و به نحوی خود را خاموش کرده است. پرسنل این تیم از مصاحبه با رسانه‌های گروهی طفره می‌روند. به نظر می‌رسد این هم نوعی دیگر از اعتراض آنها به عدم دریافت پاداش جام جهانی 2018 روسیه، آماده‌سازی ناکافی برای جام ملت‌های 2019 آسیا و عدم پوشش رسانه‌ای عادلانه! است.

در پایان این مطلب آمده است: تیم ملی فوتبال ایران مهیای 2 بازی تدارکاتی برابر تیم‌های ملی ترینیداد و توباگو و ونزوئلا می‌شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، تیم جوانان زاگرس مهاباد در سومین  دیدار خود در این رقابت‌ها، امروز در تبریز به مصاف تیم فوتبال آرکای این شهر رفت که این دیدار در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس در جریان بود به علت اعتراض نماینده مهاباد به داوری این بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

زاگرس مهاباد در دو دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

نماینده مهاباد در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آرکای تبریز، آبیدر سنندج و عقاب پردیسان قم هم گروه بود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین