Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@14:33:53 GMT

ترکیب احتمالی ایران مقابل ترینیداد و توباگو

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۴۰۷

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در ادامه برنامه اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور پر قدرت در جام ملت‌های آسیا، شاگردان کی روش عصر امروز و از ساع 18 به مصاف ترینیداد و توباگو می‌روند و درصدد هستند تا به آمادگی کامل برسند.

در این اردو که از یکشنبه  آغاز شد، تمامی بازیکنان به جز سامان قدوس  و صادق محرمی حضور دارند و تلاش می‌کنند تا با جلب رضایت کادرفنی مقابل شاگردان دنیس لارنس و ونزوئلایی‌ها بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترینیداد و توباگو در 8 بازی رسمی و دوستانه آخرش متحمل دو شکست مقابل مکزیک و پاناما شده و آمریکا، امارات و گوادلوپ شکست داده و در تقابل با گینه - گرانادا و مارتینیک به تساوی رسیده است.

تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل هم در مسابقه دوستانه به مصاف هم رفتند که ایران 2 بر صفر به پیروزی دست یافت. گل‌های ایران را در آن دیدار را احسان حاج‌صفی و رضا قوچان نژاد به ثمر رساندند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت این بازی برعهده سعود العذبه قطری است و جمعه بورشید و الشمری داوران و کمک داوران او در این مسابقه هستند و موعود بنیادی فر هم به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می‌کنند. همچنین تماشای این دیدار برای فوتبالدوستان ایرانی رایگان است و می‌توانند بدون خریداری بلیت بازی را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار امروز:

امیر عابدزاده - وریا غفوری - محمدرضا خانزاده - سید مجید حسینی - میلاد محمدی - احسان حاج صفی - امید ابراهیمی - مهدی ترابی - مسعود شجاعی - مهدی طارمی - کاوه رضایی

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ترینیداد و توباگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مسابقه سال برای پیام نیازمند خوب پیش نرفت. او با وجود پیروزی تیمش در نیمه اول به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا مجبور به ترک زمین شد و به همین دلیل شانس حضور در اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان را نیز از دست داد.

در ابتدا گمان می‌شد که مصدومیت پیام نیازمند خیلی جدی نباشد، اما این دروازه‌بان که برای اولین مرتبه طی سال‌های حضور در سنگر سپاهان با آسیب دیدگی مواجه می‌شود، نبرد حساس برابر تراکتور را هم به همین دلیل از دست داد و سپس به همراه رضا شکاری دو غایب بزرگ سپاهان مقابل صنعت نفت در آبادان بودند تا در روزی که غیب شکاری در بخش هجومی تیم و همینطور نیازمند در خط دروازه به وضوح دیده شد، مورایس و شاگردانش با شکست ناامید کننده 2 بر یک به اصفهان برگردند.

رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و چهارم روز پنج شنبه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، اما پیش از برگزاری این هفته آخرین دیدار معوقه مسابقات نیز برگزار خواهد شد و سپاهان این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به رتبه سوم جدول صعود کند.

در این مسابقه به نظر می‌رسد پیام نیازمند با پشت سر گذاشتن مصدومیت، پس از غیبت در 4 بازی تیم ملی و سپاهان سرانجام شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • ترکیب احتمالی آرسنال برای بازی با استون ویلا؛ هیچ‌کس استراحت نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد