Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@13:37:39 GMT

دادستانی عربستان: خاشقچی در کنسولگری تکه‌تکه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۴۱۲

دادستانی عربستان: خاشقچی در کنسولگری تکه‌تکه شد

  دادستان کل عربستان امروز (پنجشنبه) نتایج تحقیقات درخصوص پرونده قتل جمال خاشقجی، روزرنامه‌نگار و منتقد سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، شلعان شلعان، معاون دادستان کل عربستان در این رابطه گفت: ۲۱ تن در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند، ۱۱ تن به صدور دستور و دست داشتن در عملیات قتل وی متهم شده‌اند که ۵ تن از این افراد به اتهام مشارکت در این جنایت به اعدام محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: معاون رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان که رئیس تیم مذاکره کننده مسئول بازگرداندن خاشقجی از استانبول بوده، دستور قتل وی را در صورت راضی نشدن وی به بازگشت داده بود. جنایتکاران پس از قتل خاشقجی مجبور شدند بدن وی را تکه تکه کنند.

به گفته وی تحقیقات نشان داده که جسد خاشقجی بعد از قطعه قطعه شدن به همدستی در استانبول تحویل داده شده است. با چهره‌نگاری تصویری از همدست ترکیه‌ای بدست آورده‌ایم که آن را تحویل آنکارا خواهیم داد.

شلعان گفت که محل جسد خاشقجی هنوز معلوم نشده است.

طبق اعلام دادستانی عربستان خاشقجی بعد از درگیری و مشاجره و بازداشت و تزریق مواد بیهوشی کشته شده است.

دادستانی اعلام کرد، ماموریت اصلی تیم سعودی بازگرداندن خاشقجی بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عربستان روزنامه نگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم) طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم) طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران