Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:23:36 GMT

حمایت قضایی از تولید در ۱۸ استان کشور انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۴۳۳

حمایت قضایی از تولید در ۱۸ استان کشور انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی رفاهی ظهر پنج‌شنبه در سی و یکمین اجلاس سراسری خانه استان های صمت کشور به میزبانی سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه حمایت قضائی از تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در ۱۸ استان کشور از جمله سمنان انجام می‌شود، ابراز داشت: با توجه به تأکیدات و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب  قوه قضائیه در کنار تولیدکنندگان و صنعتگران حاضر به فعالیت خواهد بود و تا جایی که بتواند از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۵۰ درصد فعالیت قوه قضائیه تحقق بخشی به اهداف اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: دشمن در تلاش برای محاصره قراردادن ایران در موضوعات اقتصادی است از این‌رو برای گذر از بحران و همچنین تحقق شعار سال حمایت از تولیدکنندگان باید به عینت در جامعه دیده شود.

مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بابیان اینکه تعامل ویژه ای بین خانه‌های صمت سراسر کشور با معاونت پیشگیری از وقوع جرم وجود دارد، ابراز داشت: این تعامل و مشارکت می‌تواند به رفع مشکلات بخش خصوصی بسیار کمک کند بنابراین در تلاش برای تقویت ارتباط با خانه‌های صمت در مراکز استان ها خواهیم بود.

رفاهی بابیان اینکه اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذاری در کشور رخ دهد می‌بایست موانع پیش روی بخش خصوصی از میان برداشته شود، تصریح کرد: معتقدیم می‌توان با همراهی همه اقشار جامعه و به‌ویژه دستگاه و نهادهای اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی گام های اساسی در کشور برداشت اما در وهله نخست باید این موانع شناسایی و برای حل آن‌ها راه حل ارائه شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت نمی‌تواند به همه امور رسیدگی کند باید بخش خصوصی میدان‌دار بخشی از مشکلات کشور باشد که برای تحقق این گام ارزشمند قوه قضائیه در کنار تولیدکنندگان خواهد بود و حمایت از آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4459262

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی سمنان حمایت از تولید ملی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها