Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:36:16 GMT

بدل اندازان طلاجات را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۴۳۸

بدل اندازان طلاجات را شناسایی کنید

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورخه ۲۲ فروردین ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه بدل اندازی از کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی عنوان کرده بود: در حال رفتن به منزلم بوده که شخص ناشناسی جلوی من را گرفت، در حالیکه با شخص دیگری در حال صحبت کردن بود با نشان دادن یک عدد زنجیر طلا به من گفت: این شخص می‌خواهد این زنجیر طلا را به قیمت پایین بفروشد و از من خواست که هوای فروشنده را داشته باشم تا او بتواند از مغازه برای خرید زنجیر طلا پول بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رفتن او فرد دیگری آمد و از قیمت زنجیر طلا پرسید و مدعی شد قیمت این زنجیر در حال حاضر بالای ده میلیون تومان است.

شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: بعد از این قضیه بود که صاحب زنجیر به من گفت که من زنجیرم را به این دو نفر نمی‌فروشم و با الفاظی توانست اعتماد من را جلب کند و زنجیر را به قیمت پنج میلیون تومان و به قول خودش به قیمتی کمتر از قیمت بازار به من بفروشد که بعد از خرید زنجیر طلا بعد از مدتی متوجه تقلبی شدن زنجیر شدم و فهمیدم دو نفرخریدار و فروشنده با هم همدست و شریک بوده اند.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات مالباخته موفق شدند در مراجعه به محل کلاهبرداری و در بازبینی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته، تصویر سه متهم این پرونده را شناسایی کنند.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی در خصوص انتشار تصویر سه نفر سارقی که با شیوه بدل اندازی طلاجات اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، گفت: متهمان برای به فروش رساندن بدلیجات و در واقع انجام کلاهبرداری، به عنوان فروشنده به طعمه‌های خود نزدیک شده و در ادامه با لفاظی و ترفند‌های خاص خود افراد مورد نظر خود را مجاب به خرید می‌کنند و در ادامه پس از فروش جنس تقلبی در قالب جنس واقعی و به قیمتی به مراتب پایین‌تر از قیمت، به سرعت از متواری می‌شوند.

سرهنگ چهری تصریح کرد: هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهمان با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۶ تهران انجام شده است، لذا از شهروندان محترمی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شده و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محل‌های تردد آن‌ها دارند درخواست می‌شود تا اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۶۴۹ در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران