Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛حجت‌الاسلام  مهدوی امین در مراسم آئین رونمایی از جلد دوم کتاب بلدچی،اظهار کرد: گاهی حوادثی مانند انقلاب اسلامی می‌افتد و یک نسل انقلابی پرورش پیدا می‌کنند به‌طوری‌که واقعه دفاع مقدس هشت سال ایثار، فداکاری، شهادت و شهامت بود که یک فرهنگ شد، نسلی را تربیت کرد و این نسل حماسه‌ها آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه امروز فرهنگی مانند اربعین نشر و نما پیدا می‌کند، فرهنگی را خواهد ساخت که نسلی را تربیت می‌کند و ظهور را رقم خواهد زد ،افزود: رمز ماندگاری این وقایع و حماسه‌ها آمیخته شدن باهنر است که این جریانات را در تاریخ ماندگار کرده است و به‌عنوان یک امانت به نسل بعدی سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی امین تصریح  کرد: هر عقیده و واقعه‌ای که بخواهد بماند باید برای آن آیین درست کرد و مناسک ساخت؛ بخشی از ماندگاری عاشورا به خاطر این است که مناسک دارد و باید امروز از وقایع تاریخی و رموز ماندگاری که همیشه تاریخ به کمک ما آمده بازهم در این جریان بزرگ کمک بگیریم به‌ویژه در امروز انقلاب و کشور که نیازمند فرهنگ مقاومت هستیم.

او تاکید  کرد: جان‌فشانی رزمندگان دفاع مقدس در قالب هنر برای نسل جوان بازگو شود؛ باید فرهنگ عاشورایی، انقلاب و دفاع مقدس امروز به کمک ما بیاید تا روح حماسه و مقاومت در مردم دمیده شود و آن را با زبان هنر به آحاد مردم برسانیم و بدانیم اثرگذار خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی تبلیغات دفاع مقدس عاشورا نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی