Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت گروه موسیقی "هفت" روز جمعه ۹ آذر ماه ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه موسیقی "هفت" در جدیدترین کنسرت پاییزی خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با مخاطبانش دیدار می‌کند.

اعضای این گروه را آرش قنادی، کیارش پوزشی و امیر قنادی تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه در کنسرت پیش روی خود، مجموعه‌ای از قطعه های پرطرفدارش را روی صحنه می‌برد.


قطعه "دوستت دارم" معروف‌ترین قطعه‌ای است که تاکنون از سوی "گروه هفت" منتشر شده است و اجرای این اثر در هر یک از اجراهای این گروه موسیقی با استقبال بسیار ویژه‌ای از سوی مخاطبان رو به رو می‌شود.

"دیره"، "ستاره"، "با تو می مونم"، "اعتراف"،‌ "باور"،‌ "بوی عید"،‌ "نفس"، "هر چی می گم" و "اولین عشق"از دیگر آثار پرطرفداری است که تاکنون از سوی گروه "هفت" منتشر شده است.

ترانه تیتراژ سریال "زمانه" را زنده یاد افشین یدالهی سروده و آهنگسازی آن را امیر قنادی انجام داده بود. همچنینتنظیم این قطعه را نیز آرش قنادی و کیارش پوزشی بر عهده داشته‌اند.

اعضای این گروه موسیقی پاپ علاوه بر تولید تیتراژ سریال "زمانه"،‌ در بخش هایی از این اثر حضور پیدا کردند که با فراهم شدن چنین فضایی از سوی حسن فتحی برای این هنرمندان،‌ مخاطبان موسیقی پاپ پیش از پیش با روند فعالیت‌های این گروه آشنا شدند به گونه‌ای که تعداد زیادی از افراد علاقمند پیگیری آثار این هنرمندان شدند.

کنسرت گروه موسیقی "هفت" روز جمعه ۹ آذر ماه ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گروه موسیقی هفت کنسرت گروه سون کنسرت گروه هفت سالن میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه «چوپان» به کارگردانی مهرشاد رنجبر روانه جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود و در اولین گام در جشنواره آلمان حضور پیدا کرده است.

این جشنواره هر ساله در «BABELSBERG KONRAD WOLF » قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره دانشجویی در اروپا بستری برای فیلم‌سازان جوان فراهم می‌کند تا آثار خود را از سراسر دنیا به نمایش بگذارند.

پنجاه و سومین دوره جشنواره «sehsuchte» از ۲۵ تا ۲۸ آوریل (۶ تا ۹ اردیبهشت) در موزه فیلم پوتسدام آلمان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «چوپان» آمده است: «روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.»

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری‌مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرشاد رنجبر، تهیه‌کننده: مژگان رایگان، رضا فتح الهی‌پور، گروه کارگردانی: آرمان اسماعیلی، راوین طاهامی، علی باقری، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا گازر، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: مسیحا اصلانی، گریم: مونا طباطبایی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ارغوان نادعلی، عکاس: صحرا جمشیدی، مدیر تولید: امیر پیرصالحی، پخش بین‌الملل: مهرشاد رنجبر و مریم بختیاری مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

کد خبر 6080902

دیگر خبرها

  • قنادی محبوب خیابان انقلاب باز هم پلمب شد
  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!