Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:48:20 GMT

زن جوان: همسر موقت مرد همسایه شدم اما...

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۶۴۰

زن ۲۴ ساله که برای شکایت از راننده جوان یک خودرو به قانون پناه آورده بود، در حالی که بیان می کرد کاش قبل از وقوع این حادثه با پلیس تماس می گرفتم، ماجرای این حادثه را به گذشته تلخ خود گره زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: چهار سال بیشتر نداشتم که با طلاق پدر و مادرم سرنوشت من نیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان مادرم به دلیل اعتیاد پدرم از او جدا شد و به دنبال زندگی خودش رفت. دیگر من مانده بودم و پدر معتادی که فقط در پی تامین هزینه های اعتیادش بود. همسایگان وقتی زندگی فلاکت بار مرا نزد پدرم دیدند، با پلیس تماس گرفتند و این گونه بود که به حکم قانون راهی بهزیستی شدم چرا که پدرم توان مراقبت از مرا نداشت. سال ها در بهزیستی ماندم تا این که به اولین خواستگارم پاسخ مثبت دادم. آن زمان فکر می کردم ازدواج بهترین راه برای رهایی از شرایط زندگی در بهزیستی است.

در واقع به نعمت هایی که خدا به من داده بود ناشکری کردم چرا که احساس می کردم با محدودیت هایی روبه رو هستم وبا ازدواج طعم آزادی و خوشبختی را خواهم چشید ولی در حالی که دخترم نیز به دنیا آمده بود همواره مورد سرزنش همسرم قرار می گرفتم. او پرورشگاهی بودن مرا مدام به رخم می کشید و تحقیرم می کرد به همین دلیل زندگی ما دوام چندانی نداشت و روزی مهر طلاق بر شناسنامه من خودنمایی کرد. بعد از این ماجرا همسرم دخترم را از من گرفت و من هم به ناچار به همان منزل پدری ام بازگشتم تا این که حدود چهار ماه قبل یکی از همسایگان مرتب برایم هدیه و گل می فرستاد و از این طریق از من خواستگاری می کرد.

برایش پیغام دادم که شما متاهل هستید و من نمی توانم با شما ازدواج کنم اما او با اصرار می گفت با همسرم اختلافات شدیدی داریم و در حال متارکه هستیم. خلاصه با اصرارهای زیاد همسایه، به عقد موقت او درآمدم اما همسرش به محض این که متوجه ماجرا شد، به زندگی اش بازگشت و من دوباره طعم یک شکست دیگر را حس کردم. هوویم هر روز به منزل ما می آید و از من می خواهد دست از سر شوهرش بردارم.

در همین شرایط سخت روحی برای خرید به مرکز تجاری آمدم و منتظر خودرو بودم که ناگهان راننده ای مقابلم ترمز و با بوق های ممتد مرا دعوت به سوارشدن کرد. من که احساس می کردم او مسافرکش نیست از سوارشدن به خودروی او امتناع کردم ولی او دست از سرم برنمی داشت و ناگهان مرا زن بدکاره خطاب کرد. از این توهین زشت او آن قدر برآشفتم که از شدت عصبانیت لگدی به خودرواش کوبیدم او هم پیاده شد و مرا کتک زد تا این که مردم جلوی او را گرفتند.

آن راننده مدعی بود باید خسارت خودرواش را بپردازم من هم به جای کمک گرفتن از پلیس و برای رهایی از شر او حلقه طلایم را از انگشتم بیرون کشیدم و گفتم این امانت نزد شما باشد فردا قرار می گذاریم من خسارت شما را می دهم شما هم حلقه طلا را بازگردانید ولی دیگر خبری از او نشد و من به ناچار به قانون متوسل شدم اگرچه می دانم ...

منبع: خراسان

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: خودرو سنگین که راننده آن تخلفات پرخطر و ناهنجاری اجتماعی خود را در فضای مجازی انتشار می‌داد با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش اطلاعاتی کارشناسان پلیس سایبری استان، صفحه مجازی مربوط به یک شهروند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، سبقت از سمت راست خودرو‌های سواری، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رانندگی همسر وی با وضعیت نامناسب و رها نمودن فرمان هنگام رانندگی و رقصیدن می‌کرد، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفت.

وی گفت:با بدست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکاردررصد هوشمندانه ماموران پلیس راه قرار گرفته و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس با همکاری پلیس راه استان اصفهان موفق به شناسایی خودرو کشنده رنو T نیوفیس شده و با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه دار ضمن انتشار رفتار‌های پرخطرخود در فضای مجازی باعث تضییع حقوق شهروندان نیزمی شده است ، گفت: سایر تخلفات راننده در حال پیگیری و پرونده پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ببینید | عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند!
  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند