Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس راه شاهین دژ- تکاب گفت: بروز مه غلیظ تردد خودروها در گردنه مایین بلاغ در 35 کیلومتری این محور را کند کرده است.

سروان بابک رضانژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بروز این پدیده در حدفاصل منطقه «صفیارخان» و روستای «باشبرات» صبح امروز محدودیت ترافیکی برای خودروها به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به علت مه آلود بودن این محور در گردنه مائین بلاغ، دید افقی رانندگان به شدت کاهش یافته است و رانندگان برای تردد در این محور باید احتیاط لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: رانندگان با استفاده از چراغ مه شکن و احتیاط کافی در این محور تردد کرده و سرعت و فاصله مجاز را رعایت کنند.
سروان رضانژاد ادامه داد: تردد در سایر محورهای ارتباطی تکاب به سهولت در جریان است اما رانندگان از تجهیزات ایمنی استفاده کرده و به هشدارهای پلیس راه توجه کنند.
رییس اداره هواشناسی تکاب نیز گفت: وضعیت هوای تکاب فردا/جمعه/ و شنبه آینده قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و مه صبحگاهی خواهد بود.
رسول جبرییلی افزود: وزش باد شدید از شب گذشته مناطق مختلف تکاب را فرا گرفته است و همچنان ادامه دارد.
وی میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 2 میلی متر اعلام کرد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای زمستان های سخت و طاقت فرساست.
7514/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه مه غليظ كندي تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور

صادق ضیائیان مدیرکل  پیش‌بینی  سازمان  هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از صدور هشدار سطح نارنجی  خبر داد گفت: هشدار سطح  نارنجی برای  نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب، تداوم فعالیت سامانه قدیم در نیمه‌شرقی و در نواحی مستعد  صادر شده است.

به گفته وی این سامانه از امشب فعال و تا روز جمعه ادامه  دارد و در این مدت شاهد  بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف، در نقاط گرمسیر با رعدوبرق، وزش بادشدید، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه خواهیم بود.

وی افزود: استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، قزوین، شمال همدان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استانهای تهران و البرز لرستان، مرکزی، اصفهان، یزد درگیر این سامانه بارشی خواهند بود.

ضیاییان اظهار کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، مه، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و محصولات کشاورزی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو با ۷ مصدوم
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • (ویدئو) برف و کولاک در وضعيت جوى در محور تکاب - شاهين دژ
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب