Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@15:14:55 GMT

(تصاویر) امانوئل ماکرون سوار بر ناو هواپیمابر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۶۸۴

(تصاویر) امانوئل ماکرون سوار بر ناو هواپیمابر

رئیس جمهوری فرانسه که در مصاحبه‌ای تلویزیونی از ناو هواپیمابر «شارل دوگل» سخن می‌گفت: در مورد رابطه با واشنگتن اظهار داشت: «ما در  تمام لحظات مهم تاریخی‌مان متحد بودیم و در رابطه بین متحدان باید احترام یکدیگر را حفظ کنیم.»

وی در مورد توئیت‌های انتقادآمیز دونالد ترامپ افزود: فکر نمی‌کنم فرانسوی‌ها از من انتظار داشته باشند که به این توئیت‌ها پاسخ دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها انتظار دارند که پیشینه مهم بین دو کشوررا ادامه دهیم.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: ناو هواپیما بر فرانسه ماکرون شارل دوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس حزب راست افراطی فرانسه از دولت این کشور به دلیل کاهش بودجه انتقاد کرد.

«مارین لوپن» رییس حزب راست افراطی فرانسه روز پنج شنبه اعلام کرد که اصلاحات دولت پاریس در زمینه تامین اجتماعی بیکاران، تلاشی برای دست بردن در جیبب فرانسوی ها برای کاهش کسری بودجه ملی است.

لوپن در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: اصلاح تأمین اجتماعی برای بیکاران یک کلاهبرداری با یک هدف است: جیب بری فرانسوی ها برای نجات حساب های دولتی است که به دلیل بی کفایتی مقامات با کسری روبرو هستند.

«گابریل آتال» نخست وزیر فرانسه روز چهارشنبه گفت که دولت فرانسه اصلاحات تامین اجتماعی را برای بیکاران در سال ۲۰۲۴ اجرا خواهد کرد. این اصلاحات شامل کاهش دوره پرداخت مقرری بیکاری از ۱۸ ماه به کمتر از ۱۲ ماه خواهد بود.

اظهارات نخست وزیر فرانسه پس از انتشار گزارش مربوط به کسری بودجه دولت فرانسه صورت گرفت. این گزارش نشان داد که کسری بودجه در این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵.۵ درصد تولید ناخالص داخلی رسیده، که ۰.۶ درصد بیشتر از پیش بینی وزارت دارایی فرانسه بوده است.

نخست وزیر فرانسه گفته بود که تنها هدف اصلاحات جدید، متقاعد کردن فرانسوی ها برای بازگشت به کاراست.

کد خبر 6064343

دیگر خبرها

  • ایتالیا: با اعزام نیروی ناتو به اوکراین مخالفیم
  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • بلومبرگ: ماکرون آمریکا را خشمگین کرد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محفل انس با قرآن کریم در روستای قره قاسملوی بیله سوار
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود