Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:24:26 GMT

نماهنگ/ نماهنگ «قاصدک» با اجرای گروه سرود وصال

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۶۹۸

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا قاصدک هفته کتابخوانی ماوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق ایران

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: در راستای شعار «ارتش فدای ملت»، گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در ادامه طرح‌های مردم‌یاری و اجتماعی، مبنی بر تامین امنیت مرزنشینان، جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز به کشور، پیشگیری از ورود کالا‌های قاچاق به میهن اسلامی و دستورات سلسله‌ مراتب فرماندهی از نیروی زمینی ارتش، اقدام به اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور کرده است.

سرتیپ دوم احمد اکبری افزود: این طرح برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به ارتش واگذار شده و فرمانده کل ارتش این ماموریت بزرگ را به نیروی زمینی و گروه ۴۴۴ مهندسی ابلاغ کرد. گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی به محض دریافت این مأموریت نسبت به پایش منطقه جهت استقرار کارگاه‌ها و همچنین ارسال تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته مهندسی به منطقه اقدام کرد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: اجرای طرح ملی انسداد مرز در فاز اول اجرایی به طول ۷۴ کیلومتر که از مرز دوغارون آغاز و تا مرز‌های شهرستان خواف ادامه دارد، توسط گروه ۴۴۴ مهندسی در ۴ کارگاه مجزا در حال اجراست و در تلاشیم فاز نخست این پروژه مطابق با برنامه‌ ریزی‌های صورت‌گرفته در مهلت مقرر به پایان برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موفقیت گروه سرود کریم اهل بیت آباده در کشور
  • تفال به حافظ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲؛ روزگاریست که سودای بتان دین من است...
  • ۳ گروه از آذربایجان‌غربی برگزیده پویش سرود افتخار شدند
  • اجرای سرود «ما ملت امام حسینیم» توسط نوجوانان سیستان و بلوچستانی
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق ایران
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور
  • معیار تلویزیون برای راهیابی گروه‌های سرود به آنتن چیست؟
  • اجرای پاتوقی گروه‌های سرود نوجوانان کشور در حرم مطهر رضوی
  • نماهنگ جدید «روزه اولی» محمدحسین پویانفر منتشر شد+فیلم