Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:39:32 GMT

ترتیب بهترین بازیکنان فینال لیگ قهرمانان آسیا+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۷۲۰

ترتیب بهترین بازیکنان فینال لیگ قهرمانان آسیا+عکس

بر اساس آمار توییتر رسمی AFC سید جلال حسینی برترین بازیکن سرخ پوشان در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

به گزارش مشرق، دیداربرگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا در مجموع 2 دیدار کاشیما به توجه به برتری 2 بر صفر و به لطف گل‌های دیدار رفت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت چند روز از این اتفاق مهم توییتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا با انتشاری آماری پرامتیاز‌ترین بازیکن میدان را معرفی کرد.البته در پایان بازی از سوی کمیته فنی بازی، سوزوکی به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

امرزو توییتر رسمی AFC امتیاز بازیکنان در دیدار رفت را منتشر کرد کرد بر اساس آمار سوزوکی با 7 توپ ربایی و 33 پاس سالم با 8.1 امتیاز بازیکن برتر میدان بود.

در تیم پرسوپولیس هم جلال حسینی با 7 پیروزی در درگیری برای تصاحب توپ و 51 پاس سالم و 7.0 امتیاز برترین بازیکن سرخ پوشان بوده است.

در ادامه به ترتیب مصلح با 9 برتری در درگیری برای تصاحب توپ و 35 پاس سالم و 6.7 امتیاز سوم،

*انصاری با 4 تصاحب توپ و 40 پاس سالم با 6.6 امتیاز چهارم،

*رسن با 3 شوت و 43 پاس سالم و 6.6 امتیاز پنجم، 

*کامیابی نیا3 تصاحب توپ و 57 پاس سالم و 6.5 امتیاز ششم

*شجاع خلیل‌زاده با 3 شوت و 66 پاس سالم و 6.5 امتیاز هفتم

*سیلوا با 4 درگیری موفق و 33 پاس سالم و 6.4 امتیاز در رتبه هشتم

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف پرسپولیس سید جلال حسینی کاشیما آنتلرز لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال