Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پاکستان در سازمان ملل اعلام کرد رژیم صهیونیستی با سو استفاده از سکوت جامعه جهانی ظلم خود بر مردم مظلوم کشمیر را افزایش داده است. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، «ملیحه لودهی» نماینده پاکستان در سازمان ملل اعلام کرد: سکوت و بی‌توجهی مجامع مسئول جهانی به افزایش ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نظامیان اشغالگر قدس زندگی را بر مردم فلسطین سخت تر از قبل کرده‌اند و این روزها غزه شاهد مشکلات بسیاری است .

ملیحه لودهی گفت: اگر موضوع شهرک سازی غیر قانونی صهیونیست ها توسط سازمان ملل حل نشود اوضاع در غزه و دیگر مناطق فلسطین وخیم‌تر خواهد شد.

نماینده پاکستان در سازمان ملل افزود: به دلیل عدم اقدام صحیح مجامع بین المللی مردم فلسطین از این نهادها قطع امید کرده‌اند ولی اسلام آباد مصمم است حمایت خود را از مردم فلسطین ادامه دهد.

لودهی تاکید کرد: با تصمیم دولت پاکستان حجم بسته‌های امدادی به فلسطین افزایش یافته است تا بیمارستان‌ها و مدارس در مناطق مختلف تعطیل نشود.

وی اضافه کرد: اینکه تمام کشورهای جهان پشت درهای بسته گرد هم بیایند و در پایان جلسه حتی نتوانند جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کنند باعث تاسف است.

این دیپلمات پاکستانی گفت: طی روزهای اخیر حملات نظامیان صهیونیستی دهها فلسطینی را به کام مرگ کشانده است و متوقف کردن این حملات وظیفه سازمان ملل است.

گفتنی است پاکستان از زمان جنگ اعراب با اسرائیل، دشمنی با این رژیم جعلی را در کارنامه دارد و تا کنون نیز موجودیت این رژیم را به رسمیت نپذیرفته است.

انتهای پیام/.

 

R36461/P36355/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد