Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا- 'مایک پنس' معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد : دومین دیدار'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا و 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی سال آینده میلادی انجام می شود

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از رسانه های آسیایی،'مایک پنس' در حاشیه سی و سومین اجلاس سران آسه آن و اجلاس آسه آن پلاس در سنگاپور افزود:'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا درنظر دارد در سال آینده میلادی با'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی دیدار کند، اما اشتباهات گذشته در مورد نقض وعده های مطرح شده در مورد برنامه های خلع سلاح هسته ای تکرار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'پنس' پس از دیدار با 'مون جائه این ' رییس جمهوری کره جنوبی در سنگاپور به خبرنگاران گفت:دور دوم گفت وگوهای آمریکا و کره شمالی برای پیگیری نتایج دور نخست گفت وگوها در سنگاپور در اوایل سالجاری میان رهبران دو کشور و تداوم برنامه ها برای خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره انجام خواهد شد.
وی افزود: برنامه ها برای برگزاری این دیدار در حال پیگیری است. ما معتقدیم که این نشست دوجانبه احتمالا در ابتدای سال آتی اتفاق خواهد افتاد اما زمان و مکان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.
'پنس' خاطرنشان کرد ما نمی خواهیم اشتباهاتی را که مقامات پیشین از هر دو طیف سیاسی انجام دادند تکرار شود، به طور شفاف، طی دهه های گذشته هر دو طرف وعده هایی داده اند اما پس از آن این وعده ها نقض شده است.
این اظهارات در حالی مطرح شده که محققان مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی واشنگتن اعلام کردند که 13 پایگاه عملیاتی موشکی را که توسط دولت کره اعلام نشده بود ، شناسایی کرده و می گویند ممکن است جمعا 20 آزمایشگاه هسته ای پنهان وجود داشته باشد.
این محققان اعلام کردند این اقدامات کره شمالی احتمالا دور دوم گفت وگوهای خلع سلاح هسته ای را میان واشنگتن و پیونگ یانگ به تعویق خواهد انداخت.
'مایک پنس' و 'مون جائه این' رئیس جمهوری کره جنوبی امروز در حاشیه اجلاسه سران آسه آن در سنگاپور دیدار و با یکدیگر در مورد برنامه های خلع سلاح پیونگ یانگ گفت وگو کردند.
دو طرف در این دیدار در مورد همکاری نزدیک واشنگتن و سئول برای برگزاری دومین دور مذاکرات رهبران آمریکا و کره شمالی توافق کردند و درعین حال بر فشار حداکثری بر پیونگ یانگ از طریق حفظ تحریم های سازمان ملل نیز تاکید کردند.
مایک پنس درعین حال گفت که چین نقش مهمی در این مذاکرات داشته و بیش از گذشته دراین زمینه گام برداشته است.
سی و سومین اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا'آسه آن' پس از چهار روز امروز به کار خود درسنگاپور پایان داد.
آمریکا ، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند، هند، چین و روسیه هشت کشور شرکای گفت وگویی این اتحادیه نیز در اجلاس آسه آن پلاس شرکت کردند.
کره جنوبی و آسه آن نیز دراین ایام نشست ویژه ای داشتند که طی آن قرار شد همکاری های تجاری دو جانبه افزایش یابد و اجلاس سران آسه آن در سال آینده در سئول برگزار شود.
آساق **1599 **1600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آمريكا كره شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه کار دانشگاه تهران ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرشته امین، مدیر کل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشکاه تهران در نشست خبری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه اظهار کرد: انتخاب و جذب و استخدام نیروی انسانی متعهد و باانگیزه چالش اساسی سازمان‌ها به شمار می‌آید، همچنین از دغدغه دانشجویان می‌توان به ارتباط رشته تحصیلی دانشجویان با شغل خود اشاره کرد، پس نمایشگاه بازار کار انتخاب هوشمندانه بازار کار را در بین دانشجویان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار دانشجو و فارغ التحصیل در اولین نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران که سال گذشته برگزار شد، حضور داشتند. با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی، حمایت از پایان نامه‌ها و ... وجود داشته است.

امین تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم برنامه‌های مفرح‌تر و شادتری در نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران داشته باشیم. نه تنها این نمایشگاه فرصتی را برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما بود؛ بنابراین امسال روی این موضوع تمرکز بیشتری خواهیم داشت و شعار خود را هم بر آن اساس انتخاب کردیم.

وی گفت: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است، وظیفه دانشگاه تهران هم حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند.

امین ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار دانشجو از ۳ روز نمایشگاه بازدید کردند و از ۵ هزار رزومه به صنایع و شرکت‌ها اعلام شد که برای ۴۹۰ دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت، توانستیم فرصت شغلی را فراهم کنیم.  


امین گفت: از امروز درگاه سامانه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌های که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی ارایه دهند حضور داشته باشند. از این رو از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

وی افزود:  دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از ۲۱ خرداد به مدت دو روز در مصلی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام