Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بیش از 2 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در اردبیل کشف و ضبط و متخلفان در این حوزه دستگیر شدند تا نسبت به جرائم آنها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از شناسایی دو کارگاه تولید مشروبات الکلی در این رابطه خبر داد و اظهار کرد: از هر یک از این کارگاه‌ها بیش از یک هزار لیتر مشروب دست‌ساز آماده فروش و توزیع کشف شد و سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: متهمان دستگیرشده در این اقدام مجرمانه بازداشت شدند و تجهیزات تولید و ساخت مشروبات الکلی که در این محل مورد استفاده قرار می‌گرفته، توقیف شد.

عتباتی از پلمپ محل تولید مشروبات الکلی خبر داد و گفت: با عوامل این اقدام برخورد جدی و شدید را انجام خواهیم داد و تلاش و جدیت بر این است تا با این اقدامات و برخوردهای قانونی عرصه را بر قاچاقچیان و تولیدکنندگان مواد مخدر در اردبیل تنگ کنیم.

وی با تاکید بر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر مسئولان در کاهش قاچاق مواد مخدر در اردبیل بیان کرد: دستگاه قضایی از اقدامات و فعالیت‌ها در این زمینه حمایت می‌کند و انتظار می‌رود شاهد هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌ها در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ح

شناسایی 2 کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

علیرضا نیکوفر رئیس اداره صمت سامان گفت: کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در این شهرستان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: این کارگاه تولید غیرمجاز مواد غذایی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است. 

بیشتر بخوانید

افزایش ۴۱ درصدی کشفیات قاچاق فرآورده‌های سلامت در چهارمحال و بختیاری

نیکوفر اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد. 

وی ادامه داد: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو دستگیر شدند