Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سرلشکر سیدیحیی صفوی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا، در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهیدطهرانی‌مقدم با اشاره به درگیری‌های اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد، اما آنچه مسلم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و فلسطینیان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است. استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

سرلشگر صفوی در پایان تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است. اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است. امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد

به گزارش همشهری آنلاین از خبرگزاری سما فلسطین، هاگاری گفت: فرودگاه نظامی (رژیم) اسرائیل در حمله موشکی ایران مورد اصابت قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این حملات همچنان ادامه دارد و تعداد موشک‌های پرتاب شده از ۲۰۰ فروند عبور کرده است، مدعی شد: تعداد کمی از موشک‌های شلیک شده توسط ایران به خاک ما سقوط کرد.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بود که چند موشک در مناطقی در عراد (۴۵ کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

بر اساس این گزارش، همچنین چند موشک به صورت مستقیم به شهر اشغالی ام الفحم اصابت و نیروهای امدادی عازم این منطقه شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که چند فروند موشک نیز به صحرای النقب اصابت کرده است.

کد خبر 844135 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است
  • عطوان: تهدید اسرائیل علیه ایران جنگ روانی است
  • هر گونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • صدرالحسینی: موازنه قدرت به نفع ایران تغییر کرد
  • عملیات سپاه موازنه قدرت در فضای بین‌الملل را تغییر داد/ نگذاریم این اتفاق بزرگ تحریف شود
  • عملیات بی سابقه جمهوری اسلامی ایران، موازنه قدرت در غرب آسیا را تغییر داده است
  • گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه مواضع اسرائیل را تبریک گفتند
  • عملیات شب گذشته حیرت‌آور بود/ این حمله موازنه سیاسی منطقه را به نفع مقاومت تغییر داد
  • اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد