Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مورد فدراسیون فوتبال هرگونه تصمیم گیری در صلاحیت مجمع عمومی آن فدراسیون خواهد بود و قطعا کمیته ملی المپیک در جهت حمایت از فدراسیون بر اجرای صحیح اصول و مفاد اساسنامه نظارت خواهد کرد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در پی تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان از سوی مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌های جداگانه به رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این قانون لازم اجرای مجلس شورای اسلامی توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد: موضوع قانون قانون منع بکارگیری بازنشستگان به عنوان مطالبه جوانان برای گردش مدیریت، مصوب عالی‌ترین مرجع قانونگذاری ایران یعنی پارلمان است و برای همه قوا و ارکان اجرایی کشور لازم الاجراست.

در بخش دیگری از این نامه که روز چهارشنبه به روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد آمده است:

در اجرای این قانون 800 نفر از مدیران ارشد در بخش‌های مختلف از جمله 14 استاندار و چند سفیر و مدیران سیاسی، اجرایی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی حوزه‌های مختلف مشمول اجرای آن شدند.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران با تاکید بر حفظ آرامش و ایجاد ثبات و پرهیز از تنش با کمک وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد اجرا نشدن قانون منع بکار گیری بازنشستگان در موعد مقرر تبعات قانونی و کیفری خود را بدنبال دارد.

در نامه ارسالی رئیس کمیته ملی المپیک به روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان داده شده است که دولت نه تنها هیچ گونه مداخله‌ای در فرآیند دموکراتیک انتخابات روسای فدراسیون‌ها نداشته بلکه سالیانه میلیون‌ها دلار برای توسعه ورزش قهرمانی بویژه فوتبال کمک بلاعوض می‌نماید.

در نامه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به عنوان رکن اصلی و صالح در تصمیم گیری در مورد این فدراسیون اعلام شده و تاکید کرده قطعا کمیته ملی المپیک در جهت حمایت از فدراسیون بر اجرای صحیح اصول و مفاد اساسنامه نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,27,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران

کمتیه ملی المپیک و وزارت ورزش، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باری تعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش نیز در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت:

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.

اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه‌ عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک