Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@05:18:45 GMT

رکورد شکستن 100 آجر در 37 ثانیه با دست+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۱۳۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: وانگ هوا استاد هنرهای رزمی از چین دارای مهارت های قابل توجه است.

حجم ویدیو: 7.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

به گزارش گروه ترجمه رکنا، وانگ هوا استاد هنرهای رزمی از چین با مهارت های قابل توجهی است. او قبلا توانایی خود را برای شکستن 50 آجر با دست های خود را در کمتر از یک دقیقه نشان داد. اخیرا، ویدئویی از خود منتشر کرده است و در آن 100 آجر را با دست در 37 ثانیه شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین سیگار وحید مظلومین / او گرانترین سیگار را می کشید !+ عکس و گفت و گو طلاق یک ملکه در ایران منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: چین فیلم مهارت هنرهای رزمی آجر ویدیو ها عکس ایران دختر فیلم تهران تجاوز اعدام ماه دستگیر پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • (ویدیو) وزش باد شدید باعث شکستن درختان این شهر شد
  • وزش باد شدید در ایلام، موجب شکستن درختان شد (فیلم)
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • وزش باد شدید باعث شکستن درختان در ملکشاهی شد