Web Analytics Made Easy - Statcounter

پومسه ایران برنز جهان را دشت کرد.

طرفداری- تیم پومسه سه نفره مردان کشورمان با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری بر سکوی سوم جهان ایستاد و به نشان برنز دست یافت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از ساعت 4 بامداد (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – 24 آبان‌ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پومسه مردان کشورمان در رده سنی 31 تا 40 سال با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری و کسب 7/280 امتیاز به مقام سومی رسید و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم کره‌جنوبی قهرمان شد، فیلیپین عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و پومسه‌روهای آمریکا مشترکا با ایران سوم شدند. این نتیجه در حالی بدست آمد که اشتباه داوری گریبان‌گیر تیم کشورمان شد و اعتراض نیز منجر به تغییر رای داوران نگردید.

تیم پومسه دو نفره کمتر از 30 سال (تاجی رستم‌آبادی – مهربان) نتیجه را به تیم تایلند واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در بخش انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال علی عباس نژادیان نتیجه را با یک صدم اختلاف امتیاز به نماینده آمریکا واگذار کرد. در بخش پومسه ابداعی رده‌سنی کمتر از 17 سال دنیا یزدان‌جو نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

هدایت تیم مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم زنان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی می‌باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴