Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@04:48:02 GMT

ادامه روند نزولی قیمت سکه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۴۷۲

به گزارش فارس، روند نزولی نرخ ارز امروز نیز همانند روزهای گذشته ادامه داشت و برخلاف پیش بینی ها که عنوان می شد بعد از اعمال تحریم های ۵ نوامبر از سوی آمریکا نرخ دلار افزایشی خواهد بود وضعیت بازار ارز طی دو هفته گذشته نشان از روند معکوس این پیش بینی ها داد.

بنابراین گزارش، امروز ۵ شنبه در بازار تهران قیمت سکه تحت تاثیر ریزش نرخ دلار به تدریج در حال کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز پنج شنبه انس طلا در بازارهای جهانی دلار 1210 و 88 سنت قیمت خورد که 0.06 درصد نسبت به قیمت قبل خود کاهش داشت.

امروز در بازار تهران نیز هر گرم طلای 18 عیار 346 هزار و 80 تومان معامله شد.

طبق معاملات بازار، سکه بهار آزادی امامی سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که با 16 هزار تومان کاهش نسبت به قیمت قبل خود روبرو بود.

نیم سکه یک میلیون و 950 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 100 هزار تومان فروخته شد. 

در بازار ارز نیز روند کاهش نرخ دلار که از روزهای گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

در بازار تهران قیمت دلار 12 هزار و 600 تومان، یورو 14300 تومان، پوند انگلیس 16 هزار تومان ، درهم امارات 340 تومان، یوان چین 181 تومان، لیر ترکیه 230 تومان فروخته می‌شود. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۸میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 232 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 36 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 38 میلیون و 800 هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز 1402/12/28

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 500 هزار  تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2157دلار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • قیمت جهانی طلا در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو / خریداران چه کنند؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • تب و تاب عید در بازار سکه
  • ادامه روند کاهشی قیمت سکه
  • کاهش قیمت طلا در بازار‌های جهانی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۲/۱۲/۲۶|برنت ۸۵ دلار و ۳۴ سنت شد
  • عقب نشینی بیت کوین از رکورد تاریخی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۲۶