Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:52:06 GMT

استانداری آذربایجان‌شرقی به چه کسی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۴۷۶

استانداری آذربایجان‌شرقی به چه کسی می‌رسد؟

اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی مخالف انتصاب علیرضا منادی به‌عنوان استاندار هستند و وزارت کشور نیز تمایل زیادی به ارائه‌ی حکم به او ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی‌رغم موافقت اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی با حضور حمید چیت‌چیان در عمارت شمس‌العماره او پیشنهاد وزارت کشور را رد کرده است و سایر گزینه‌ها برای جلوس بر کرسی والی‌گری آذربایجان‌شرقی امیدوار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم یکی از افرادی بود که اشتیاق زیادی برای جایگزینی مجید خدابخش داشت و در این مسیر ضمن رایزنی با شخصیت‌ها، سراغِ نمایندگان استان را می‌گرفت تا در حمایت از او پیش‌نویس نامه‌ای را امضاء نمایند که مقصد نهایی آن وزارت کشور است.

در جلسه‌ای که دیروز جهت بررسی گزینه‌های استانداری آذربایجان‌شرقی در مجمع نمایندگان برگزار شده بود اکثریت وکلای مردم با انتصاب منادی به‌عنوان استاندار مخالفت کردند تا عملاً او از دور رقابت‌ها خارج گردد و امثالِ بهرام سرمست، محمدرضا پورمحمدی و جواد جهانگیرزاده شانس بیشتری برای تصدی این پست داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح روز چهارشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز، افزود: نشان تجاری باید به گونه‌ای باشد که مردم در داخل و خارج کشور آن را بشناسند، اگر محصولی با نشان تجاری در دنیا شناخته شده و مردم به آن اعتماد کنند یعنی تولید پایدار است.

وی ادامه داد: محصول دارای نشان تجاری اگر بازارسازی نشود، ناقص بوده و احتمال دارد در مسیر صعودی تولید زمین بخورد.

وی با بیان این‌که تولید باکیفیت، ساختن نشان تجاری مؤثر و قابل اعتماد برای دنیا و بازارسازی سه اصل مهم در صنعت شیرینی و شکلات است، گفت: کار نمایشگاه‌ها نیز بازارسازی است و طراحی یک نمایشگاه خوب بین المللی موجب می‌شود تا بتوانیم محصول خود را به دنیا عرضه کنیم.

رحمتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از ۱۷ دوره برگزاری در کشور برای نخستین بار در تبریز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه اکنون به جای اصلی خود بازگشته است و آذربایجان شرقی، قطب صنایع غذایی و محصولات شیرینی و شکلات در کشور است.

وی ادامه داد: تقریباً ۱۰۰ درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی بوده و سالانه ۲۱۵ هزار تن صادرات به ۷۹ کشور خارجی انجام می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: با معرفی محصولات و دستاوردهای نمایشگاه‌ها از طریق رسانه و شبکه‌های مجازی که امروز در موضوع بازارسازی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند، می‌توان شاهد توسعه بازار صنایع بود.

کد خبر 6087201

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟