Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عسکر مجیدی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران اردوهای راهیان نور را از ضروری‌ترین اقدامات برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل آینده برشمرد و اظهار داشت: اعزام اردوهای راهیان نوردانش‌آموزی مازندران در دو مرحله صورت می‌گیرد و فردا 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 10 هزار دانش‌آموز در دو بازه زمانی 25 آبان‌ماه به مدت بیست روز و نیز اول بهمن‌ماه به مدت بیست روز اعزام خواهند شد و هر کاروان به مدت چهار روز در اردو حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران ضمن اعلام اینکه امسال در چند کاروان والدین نیز همراه دانش‌آموزان حضور دارند، گفت: 15 تا 18 هزار دانش‌آموز داوطلب حضور در این اردوها بودند و ما 10 هزار نفرشان را اعزام می‌کنیم.

 مجیدی هزینه نهایی هر دانش‌آموز در چهار روز حضور در اردو را 300 هزار تومان اعلام کرد که 70 هزار تومان آن را دانش‌آموز و مابقی را سپاه پرداخت می‌کند.

وی مکان استقرار دانش‌آموزان در اردوها را اردوگاه شهید کلهر اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اعلام کرد.

مجیدی افزوذ: دانش‌آموزان در یادمان‌های شلمچه و اروند، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، مقر شهدای تفحص و یادمان فتح‌المبین حضور خواهند داشت.

وی همچنین حضور در پالایشگاه آبادان و یک شرکت تولیدی را به عنوان اردوی علمی از برنامه‌های این اردوها برشمرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور دانش آموز راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب مناطق عملیاتی جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم

به گزارش خبرآنلاین، رامبد دانش‌پژوه مدیرعامل مرکز نوآوری دانش‌آموزی گفت: «ماموریت ما کشف و استعدادیابی دانش‌آموزان از سن هفت تا هفده سالگی است تا برای ارتقا کیفیت زندگی و آمادگی آنها جهت ورود به دنیای فریلنسر (آزادکاری) توانمند شوند.»

او ادامه داد: «از مجموع ۱۲۰۰ دانش آموز در این مرکز، ۶۰۰ نفر آن‌ها فارغ‌التحصیل شدند، از این تعداد حدود ۸۰ نفر آزمون بین المللی فریلنسری دادند و گواهینامه دریافت کردند. همچنین دوازده نفر از این تعداد مرحله کارآموزی خود را گذراندند و وارد بازار کار شدند. همچنین چهارده دانش آموز به مرحله ثبت اختراع رسیدند.»

او درباره روش آموزش به دانش‌آموزان بیان کرد: «در این مرکز سعی می‌کنیم مهارت‌ها را طوری به دانش‌آموزان یاد بدهیم که بعد از فارغ‌التحصیلی خودشان بتوانند همه کارهای لازم را انجام دهند. حدود سه سال طول می‌کشد که یک دانش آموز بتواند تبدیل به یک فریلنسر شود. تفاوت مرکز ما با دیگران در روش آموزش است، نیازهای دانش آموز با بزرگسالان متفاوت است و آموزش باید شبیه بازی به آنها داده شود، روشی که تلفیقی از هنر، خلاقیت، بازی و سرگرمی در کنار آموزش‌های فناورانه است.»

او ادامه داد: «یکی از اهداف ما نشان دادن دستاورد دانش آموزان است، برای همین سالیانه مراسم برگزار می‌کنیم، این مسابقه امسال چهارده اردیبهشت میان ۲۱۵۰ دانش آموز برگزار خواهد شد.»

دانش‌پژوه درباره روش جذب دانش‌آموزان گفت: «دانش آموزان قبل از ورد به مجموعه حتما ارزیابی می‌شوند که اگر اختلالی دارند به کمک روانشناسان برطرف می‌شود، همچنین همه محتوای آموزشی به صورت فیلم تهیه شده است و دانش آموزان می‌توانند به صورت آنلاین از کلاسها استفاده کنند. از پروژه‌های دانش آموزان حمایت می‌شود تا در صورت مناسب بودند در کسب و کار ها از آنها استفاده شود.»

او گفت: «یکی از پروژه‌های ما آموزش مدارس شبانه روزی در مناطق محروم است، که با حمایت آموزش و پرورش حدود ۱۱۶۰ دانش آموز به صورت مجازی درحال آموزش هستند. دربخش مسولیت اجتماعی محتواهای آموزشی پایه‌ای را به صورت آفلاین و فیلم در اختیار دیگران قرار می‌دهیم تا بتوانیم استعدادهای آنها را شناسایی کنیم، در این بسته آموزشی دانش آموزان می‌توانند از پشتیبانی ما استفاده کنند.»

او بیان کرد: «از سال جدید با مجوزهای سازمان فنی حرفه‌ای در برنامه نویسیف سخت افزار، کامپیوتر و موارد مانند این ارائه خدمات را شروع میکنیم،

دانش‌پژوه با بیان این‌که «دخترهای بیشتر به برنامه‌نویسی، پسرها بیشتر به رباتیک علاقمند هستند.» ادامه داد: «مطمئن باشید این دانش آموزان همگی سرمایه‌های ایران هستند، اگر حمایت‌ها از دانش آموزان انجام شود هیچ کدام از کشور خارج نمی‌شوند، با این وجود گاهی از خانواده آن‌ها درباره ایده مهاجرت فرزندان‌شان می‌شنویم. با این وجود اگر برنامه‌ریزی‌ها طوری باشد که بتوانیم برای آینده ثبات داشته باشیم ایران بهترین جا برای رشد در زمینه هوش مصنوعی است، البته در حوزه هوش مصنوعی بسیار تحت تاثیر تحریم‌ها هستیم اما با این شرایط به کارمان ادامه می‌دهیم.»

او گفت: «در برنامه‌های ما این وجود دارد که در ایران یک شعبه در هر استان داشته باشیم و می‌خواهیم تا سال ۱۴۱۰ از نظر علمی در منطقه پیشرو شویم.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899107

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز