Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@09:48:43 GMT

دستگیری3متهم تجاوزبه‌کودکان درشوشتر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۷۱۱

طی ساعات گذشته اخبار و تصاویری مربوط به تجاوز به چند کودک در شوشتر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ در پی انتشار تصاویری از اعمال منافی عفت در فضای مجازی از یک فرد سابقه دار در شهرستان شوشتر، فرماندهی انتظامی این شهرستان از دستگیری ۳ متهم این پرونده خبر داد. ناطقان: فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر اعلام کرده است که این افراد هم‌اکنون دراختیار مراجع قضایی قرارگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته قابل توجه این است که عاملانی که در شب گذشته فیلمی مستهجن در شهرستان شوشتر تولید و منتشر کرده بودند با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری دستگاه قضایی و انتظامی در کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، عاملان این فیلم در حال حاضر بازداشت و برای تکمیل پرونده و رسیدگی به جرم اتفاق افتاده در بازجویی هستند.
متولیان و مسئولان رسیدگی به این پرونده اعلام کرده اند که فعالان فضای مجازی از بازنشر این کلیپ خودداری کنند و در غیر این صورت با منتشر کنندگان این کلیپ برخورد قضایی می شود.
خاطرنشان می شود این فیلم شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد که در شام رحلت نبی اکرم و سبط اکبر ایشان باعث رنجش خاطر مردم دارالمومنین شوشتر شد.


برچسب ها: متهم ، تجاوز ، کودکان ، شوشتر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: متهم تجاوز کودکان شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر با ۱۴ اثر تاریخی و جهانی مقصد مسافران نوروزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سید محسن سید موسوی با اشاره به ایجاد تمهیدات لازم در شهرستان شوشتر برای پذیرایی از مسافران نوروزی بیان کرد: از جمله اماکن مهم و دیدنی این شهرستان سازه‌های آبی - تاریخی و جهانی شامل آسیاب‌های آبی، بندمیزان، قلعه سلاسل، نهر دستکند گرگر، پل بند شادروان، مجموعه ثبت جهانی سرای افضل، مقام امام‌زاده عبدالله، مقام صاحب الزمان و رودخانه کارون است.

وی پیش بینی کرد: با توجه به در نظر گرفتن تمهیدات و زیرساخت‌های گردشگری امسال شاهد جمعیت قابل توجهی از ورود مسافران به این شهرستان باشیم.

سیدموسوی ادامه داد: چهار اقامتگاه سنتی یا بوتیک هتل، سه هتل مدرن، یک مهمانپذیر، خانه مسافر و ۳۵ مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی آماده سازی شدند.

فرماندار شوشتر اظهار کرد: این شهرستان آمادگی هرگونه ارائه خدمات به روزه‌داران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی را دارد و برای این منظور همه دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادند.

سید موسوی آراستگی و نشاط محیط شهر را در طرح استقبال از نوروز، بسیار مور توجه دانست.

وی بر انجام دقیق وظایف دستگاه‌ها در میزبانی از مهمانان نوروزی تاکید و خاطرنشان کرد: هر آنچه که در حیطه وظایف دستگاه‌ها و ادارات در میزبانی از مهمانان نوروزی تعیین شده، باید به درستی انجام شود.

فرماندار شوشتر اضافه کرد: شهرستان شوشتر در نوروز ۱۴۰۲ میزبان پنج میلیون مسافر بود که به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگران در خوزستان معرفی شد.

وی با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان بیان کرد: از دیگر مباحثی که به‌صورت ویژه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده، اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و معنوی ویژه این ایام در نقاط مختلف شهر به خصوص مناطق گردشگرپذیر است.

شوشتر با دارا بودن ۱۴ اثر ثبت جهانی و بیشترین تعداد آثار ثبت ملی در خوزستان، وجود طبیعت و مراتع سرسبز و باغات، همواره از مقاصد جذاب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پرونده‌های شورای حل اختلاف آبیک الکترونیکی رسیدگی می‌شود
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می ماند؟ /مردم بیش از این تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارند
  • سارق کابل‌های فشار قوی در اسفراین بازداشت شد
  • شوشتر با ۱۴ اثر تاریخی و جهانی مقصد مسافران نوروزی
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • تشکیل پرونده قضایی برای عضو شورای یکی از روستا‌های شهرستان رودبار
  • ماجراِی انتشار فیلم گم‌شدن پسربچه ۱۳ساله در تهران
  • آخرین مجله ساترا در سال ۱۴۰۲ منتشر شد
  • ماجراِی انتشار فیلم گم شدن پسربچه ۱۳ ساله در تهران