Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انار شهرضا باید ثبت ملی شود، گفت: ضرورت دارد تعاونی و یا اتحادیه انارکاران شهرضا تشکیل شود تا بتوانیم انار شهرضا را ثبت ملی کنیم. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، سمیه محمودی عصر امروز در جشن شکرگزاری انار که در روستای امامزاده شاه سید علی‌اکبر شهرستان شهرضا برگزار شد با بیان اینکه مردم این روستا امسال با برگزاری جشن شکرگزاری انار گوشه‌ای از مبانی اعتقادی و مذهبی مردم این شهرستان را به نمایش گذاشتند، اظهارداشت: روستاهای این شهرستان هر کدام ظرفیت خاصی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری جشن شکرگزاری انار آثار مثبت و بازتاب‌های مطلوبی برای معرفی هرچه بیشتر منطقه دارد، افزود: چنین برنامه‌هایی بستر توسعه گردشگری را در شهرضا و روستای امامزاده علی اکبر فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستای امامزاده شاه سید علی‌اکبر ظرفیت لازم برای انتخاب به عنوان پایتخت انار کشور را دارد، افزود: وجود امامزادگان و بقاع متبرکه فراوان و آثار و ابنیه تاریخی، قرارگیری در کریدور شمال به جنوب کشور و گردشگری روستایی زیرساخت مناسب برای تبدیل شهرضا به یکی از مقاصد توریستی کشور را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه انار شهرضا باید ثبت ملی شود، تصریح کرد: ضرورت دارد تعاونی و یا اتحادیه انارکاران شهرضا تشکیل شود تا بتوانیم انار شهرضا را ثبت ملی کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از بزرگان و دانشمندان شهرستان شهرضا در مناصب اجرایی و دانشگاهی و علمی خدمت می‌کنند، تصریح کرد: نام «شهید همت» زینت‌بخش بزرگراه‌ها و میادین شهرهای بزرگ است، اما بسیاری از پایتخت‌نشینان و ساکنان کلان‌شهرها نمی‌داند که زادگاه و مزار این شهید در شهرضا است.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل کشور و استان اصفهان در حال حاضر بیکاری است، خاطرنشان کرد: جوانان و جویندگان کار نباید تنها به دنبال استخدام در ادارات دولتی باشند، بلکه باید با استفاده از امکانات هر منطقه، مشاغل و زمینه‌های کسب درآمد جدیدی را ایجاد کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور مجوز تأسیس خانه کارگر در شهرضا، خاطرنشان کرد: از امروز ثبت نام از کارگران برای عضویت در این مرکز شروع شده و به زودی سومین خانه کارگر استان اصفهان در شهرستان شهرضا تأسیس می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه خانه‌های کارگر وضعیت کارگران را ساماندهی و فرایند ارایه خدمات به آنان را سرعت می‌دهد، افزود: ایجاد خانه کارگر در شهرضا گامی در راستای احقاق حقوق کارگران و تأمین نیازمندی‌های آنان است.

محمودی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت روستاییان نهایت تلاش خود را می‌کنند، خاطرنشان کرد: احیای حمایت‌های دولتی از تعاونی‌های، رشد و توسعه روستاها و افزایش صنایع تبدیلی در این مناطق را همراه دارد.

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه درصدد هستیم یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه اعضای خانه کارگر در ارومیه احداث کنیم، اضافه کرد: پیش از این دو قطعه زمین در شهرک ایثار ارومیه خریداری شده بود ولی از آنجا که در مسیر سیلگاه قرار گرفته بود، امکان اخذ مجوزهای موردنیاز برای ساخت و ساز وجود نداشت، بنابراین نسبت به تعویض زمین با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی اقدام شد که مراحل اداری این موضوع در اواخر سال گذشته خاتمه پیدا کرد و یک قطعه زمین ۱هزار و ۴۰۰ متری در شهرک ایثار دریافت کردیم.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه برای ساخت و ساز مکاتبات با شهرداری ارومیه در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر یک مجموعه کامل متشکل از مهمانسرا، مجتمع فرهنگی و ورزشی، دانشگاه علمی کاربردی و ... احداث شود، گفت: با توجه به اینکه استاندار آذربایجان غربی به استراحتگاه ویژه کارگران توجه ویژه‌ای دارند امید است اقدامات عمرانی در این زمینه سریع‌تر آغاز شده و به سرانجام برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی برای آغاز رایزنی‌ها جهت احداث مسکن ویژه کارگران با خیران و مسئولان خبر داد و گفت: این مساکن به صورت قسطی در اختیار جامعه قرارخواهد گرفت.

این مسئول توزیع ۱  هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیابت از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا یک مرکز نیکوکاری برای دریافت نذورات، فطریه و ... شهروندان تاسیس شده است که کارگران بیکار و از کارافتاده را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است
  • سومین جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان برگزار شد
  • جوان ۲۰ ساله در اصفهان در استخر کشاورزی غرق شد
  • یک حادثه ترافیکی و یک غرق شدگی با یک فوتی و شش مصدوم