Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی ضمن اعلام مخالفت خود از کناره گیری مدیر و سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه و انحلال این تیم از حضور در رقابت های لیگ دسته یک کشور، گفت: مشکلات این تیم پس از برگزاری دیدار هفته سیزدهم و بازگشت این تیم از خرمشهر حل و فصل می شود.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی شهریاری روز پنجشنبه اعزام این تیم برای برگزاری دیدار هفته سیزدهم مقابل تیم اروند خرمشهر را خواستار شد و افزود: این تیم به عنوان تنها نماینده آذربایجان غربی در رقابت های جام آزادگان حضور دارد و با مشکلاتی مواجه است که برای برطرف کردن آن تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه پس از گذشت 12 هفته از رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور طی چند روز گذشته به دلیل آنچه که مسوولان این تیم آن را مواجهه با مشکلات مالی و بی تفاوتی برخی مسوولان می خواندند، در کش و قوس ماندن یا کناره گیری از مسابقات قرار داشت.
امسال فوتبال ارومیه پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور جان تازه ای به خود گرفت.
این تیم 2 هفته پس از آغاز رقابت های جام آزادگان وارد کوران مسابقات شد و پس از حاضر نشدن در دیدار هفته اول (به دلیل تشکیل نشدن)، در هفته های دوم و سوم شکست سنگینی مقابل حریفان خورد ولی از هفته چهارم با تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز روند رو به رشدی را به خود گرفت.
کسب سه تساوی، 2 پیروزی و تنها یک شکست از هفته پنجم تا دوازدهم حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم است.
تیم فوتبال 90 ارومیه امسال در اقدامی بی سابقه و پس از سه دهه دوباره شادی و نشاط را به ورزشگاه تختی ارومیه هدیه کرد و با هدف دفاع از حیثیت فوتبال مظلوم این استان وارد جام آزادگان شد.
این تیم روز شنبه 26 آبان ماه جاری در شهر خرمشهر میهمان تیم اروند این شهر خواهد بود و این بار با حمایت شخص استاندار آذربایجان غربی عازم این دیدار می شود تا پس از بازگشت به مشکلات تیم رسیدگی شود.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك 90 اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب گفت: در این دوره بیش از ۶۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، واحدهای بوم‌گردی، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی بین‌راهی حضور داشتند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت کیفیت در تاسیسات اقامتی و پذیرایی نیز با حضور ۷۰ نفر از مدیران، کارکنان هتل‌ها مهمان‌پذیرها، بوم گردی‌ها و رستوران‌های سنتی و بین راهی‌های سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی