Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:25:05 GMT

پومسه تیمی مردان بر سکوی سوم جهان ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۷۴۹

پومسه تیمی مردان بر سکوی سوم جهان ایستاد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از ساعت 4 بامداد (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – 24 آبان‌ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

تیم پومسه مردان کشورمان در رده سنی 31 تا 40 سال با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری و کسب 7/280 امتیاز به مقام سومی رسید و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کره‌جنوبی قهرمان شد، فیلیپین عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و پومسه‌روهای آمریکا مشترکا با ایران سوم شدند. این نتیجه در حالی بدست آمد که اشتباه داوری گریبان‌گیر تیم کشورمان شد و اعتراض نیز منجر به تغییر رای داوران نگردید.

تیم پومسه دو نفره کمتر از 30 سال (تاجی رستم‌آبادی – مهربان) نتیجه را به تیم تایلند واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در بخش انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال علی عباس نژادیان نتیجه را با یک صدم اختلاف امتیاز به نماینده آمریکا واگذار کرد. در بخش پومسه ابداعی رده‌سنی کمتر از 17 سال دنیا یزدان‌جو نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

هدایت تیم مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم زنان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

اسدپور: آسیایی‌ها حریف ما در رقابت‌های جهانی پومسه هستند پومسه‌رو‌های جوان آماده افتخارآفرینی در میدان جهانی ترکیب تیم ملی پومسه ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد

انتهای پیام/

مردان پومسه روی ایران در جایگاه سوم جهان ایستادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • شمشیربازی ایران؛ قطعی شدن سهمیه تیمی و سه نماینده در المپیک پاریس
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد