Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@19:36:33 GMT

(تصاویر) تفاوت لیموزین پوتین با دیگر رهبران جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۷۵۵

(تصاویر) تفاوت لیموزین پوتین با دیگر رهبران جهان

فرارو- طبق بررسی‌های انجام‌شده، خودروی پوتین که شبیه لیموزین بریتانیایی است از لحاظ موتور نسبت به خودروی ترامپ قوی‌تر است. علت این برتری مجهز بودن به موتور "V۱۲" است که از "V۸" کادیلاک آمریکایی ترامپ پرقدرت‌تر است.   خودروی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های سیاسی دنیا، چند وقتی است، که تعویض شده است. پوتین پیش از این، نسل پنجم مرسدس بنز S.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس را در اختیار داشت، اما اخیراً Aurus Senat محصول سازمان مرکزی تحقیقات خودرو و پیشرانه یا NAMI روسیه، در اختیار او قرار گرفته است.   این لیموزین فوق‌لوکس با ۶.۶ متر طول و ۱.۸ متر پهنا، از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V. شکل با قدرت ۵۹۸ اسب بخار، گیربکس ۹ سرعته‌ی اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک (AWD) استفاده می‌کند. نهایت سرعت این لیموزین ۶.۵ تنی که با‌همکاری مهندسان پورشه تولید شده است، به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.     لیموزین الیزابت دوم لیموزین پوتین لیموزین ترامپ لیموزین بن سلمان لیموزین رهبر چین خودروی نخست وزیر ژاپن خودروی مرکل خودروی ماکرون

منبع: فرارو

کلیدواژه: پوتین لیموزین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم