Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:16:58 GMT

کلینیک‌های هیئت پزشکی ورزشی فیزیوتراپ ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۷۹۳

کلینیک‌های هیئت پزشکی ورزشی فیزیوتراپ ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه دهنایی در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه در برهه کنونی بزرگ‌ترین چالشی که هیئت با آن مواجه است، بحث عدم برخورداری از فیزیوتراپ در کلینیک‌های هیئت پزشکی ورزشی استان است، افزود: این دغدغه باید هر چه زودتر مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامت ورزشکاران خط قرمز هیئت پزشکی ورزشی استان بوده و به هیچ‌کس اجازه تخطی از قانون را در حوزه سلامت ورزشکاران نخواهیم داد، تصریح کرد: در همین راستا مراکزی که اقدام به عرضه مکمل‌های ورزشی می‌کنند، به شدت زیر ذره‌بین هیئت پزشکی ورزشی استان قرار دارند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان این نظارت‌ها را افزایش داده و جدیت بیشتری در این زمینه به خرج خواهد داد، اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان پشتوانه اصلی سلامت ورزشکاران است. در ورزش حرفه‌ای اگر سلامت ورزشکاران به انحای مختلف مورد توجه نبوده و به خطر بیفتد، جامعه ورزشی دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهد شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان در ادامه از استقرار ۱۷ ایستگاه پزشکی ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد و گفت: علاوه بر این، شاهد اقدامات دیگر از سوی این هیئت در هفته تربیت‌بدنی شامل حضور در همایش پیاده‌روی، برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست با اصحاب رسانه و ... بودیم.

دهنایی با یادآوری اینکه با توجه به بازرسی‌هایی که در استان صورت گرفته، ۷ باشگاه ورزشی در استان پلمب شده است، گفت: همه این نظارت‌ها برای حفظ سلامتی ورزشکاران است چرا که معتقدیم ورزش برای ورزشکار فارغ از افتخار، باید سلامتی به همراه داشته باشد.

کد خبر 4459313

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی ورزشی ورزش و جوانان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با شرکت ۱۰ هزار ورزشکار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار در اختتامیه بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار کرد: در اواخر سال گذشته و تا پایان اولین ماه سال جاری، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» به همت جامعه ورزشی استان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۲۵ رشته ویژه بانوان و ۳۰ رشته ویژه آقایان در نظر گرفته شده بود، افزود: از شانزدهم اسفند سال گذشته آغاز بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، با دو رشته ورزشی رزمی و کشتی صورت گرفت.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان بیست‌وسومین دوره رقابت‌های «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» گفت: در سال گذشته با وجود ۲۷ رشته ورزشی در این رقابت‌ها، حدود ۷۵۰۰ ورزشکار در مسابقات حضور پیدا کردند، اما سال جاری و حدود ۱۰ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی اقدام به ثبت‌نام کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خاکسار با اشاره به تعداد سالن‌های درگیر در برگزاری رقابت‌های «جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان» تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بیشتر ورزشگاه‌های شهرداری اصفهان در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته بود، اما با این حال حدود ۲۸ سالن ورزشی در برگزاری مسابقات درگیر بوده‌اند و برای برگزاری رقابت‌ها به بهترین نحو تلاش و همکاری کردند.

وی در رابطه با هدف برگزاری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بیست‌وسومین سال متوالی خود، گفت: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، ایجاد نشاط و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت محور در جامعه است، از همین رو تمام دست‌اندرکاران این مسابقات تلاش بسیاری کردند تا در ایام برگزاری رقابت‌ها، به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای ورزشی شهروندان شریف اصفهان باشند.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به سطح عدالت و نوع داوری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱۵۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی دست به دست هم دادند تا این رقابت بزرگ ورزشی که نماد پهلوانی حضرت علی (ع) در اصفهان است، در بهترین شرایط و با بهترین کیفیت در سطح خدمت‌رسانی و حفظ عدالت برگزار می‌شود.

خاکسار با اشاره به تعداد رشته‌های بخش جانبازان و معلولان و بیماران خاص رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان بیان کرد: در رقابت‌های سال جاری، مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

وی افزود: صمیمانه از تمام هیئت‌های ورزشی که در برگزاری رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با ما همکاری داشته‌اند و برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان به ما یاری رساندند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 745650

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین