Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: ۲۸۰ نفر از دانش‌آموزان خلخالی به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ نوروزی بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور در خلخال اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک فرصت مغتنم باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در قالب این اردو 280 نفر از دانش‌آموزان شهرهای خلخال، کلور و هشجین در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند که برنامه‌ریزی شده این کاروان به مدت دو روز از یادمان شهیدان باکری و بروجردی و منطقه عملیاتی تمرچین بازدید کنند و از نزدیک در جریان رشادت‌های شهدای والامقام قرار گیرند.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا مهم‌ترین هدف ما از برگزاری اردوهای راهیان نور است که تلاش بر این است که آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک اصل اساسی و مهم باید مد نظر قرار بگیرد تا بتوانیم نسل امروز جامعه را با آرمان‌های مقدس انقلاب آشنا کنیم.

مدیر آموزش وپرورش خلخال نیز در این مراسم اظهار کرد: اردوهای راهیان نور باید به شکل مستمر و مداوم برای دانش‌آموزان برگزار شود تا نسل جوان جامعه از نزدیک با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستیابی به ارزش‌ها و اعتقادات مقدس انقلاب اسلامی ملموس و کامل شود.

سخاوت بیرامی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک لازمه اساسی و مهم در جامعه است که در این زمینه اهمیت به برنامه‌های هشت سال دفاع مقدس برای ما حائز اهمیت است و امیدواریم با توسعه این برنامه‌ها بتوانیم به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دست یابیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه