Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@12:35:33 GMT

تقدیر رئیس سازمان انرژی اتمی از استاندار اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۸۶۵

تقدیر رئیس سازمان انرژی اتمی از استاندار اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بیت‌الملل استانداری اصفهان، دکتر علی‌اکبر صالحی در لوحی از حمایت‌ها و همدلی‌های دکتر مهرعلیزاده در زمینه فعالیت‌های سازمان انرژی هسته ‌ی تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام دکتر صالحی خطاب به استاندار اصفهان بدین شرح است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و همکاران گرامی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به اهالی هنرپرور و تمدن‌ساز آن استان پر افتخار، بر خود فرض می‌دانم تا بدین وسیله از همکاری صمیمانه و همراهی همدلانه آن برادر گرانقدر با مدیران و مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران قدردانی نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه حمایت حضرتعالی از فعالیت‌ها و اقدامات کارشناسان خدوم این سازمان به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای و در جایگاه یکی از مدیران اسبق سازمان انرژی اتمی، مایه اعجاب نخواهد بود، اما بی‌گمان در خور تحسین و شایسته سپاسگزاری است. امیدوارم مدیریت محترم شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته‌ای ایران و سایر مدیران و عزیزان فعال در سایت هسته‌ای اصفهان، بیش از پیش قدردان حمایت‌ها و همدلی‌های آن مدیر بااخلاق و توانمند بوده و به واسطه انجام دقیق و به هنگام وظایف خود و هم‌کنشی و همکاری فعال با مجموعه تحت مدیریت حضرتعالی، در میدان عمل پاسخگوی الطاف و مراحم آن برادر بزرگوار باشند. دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی جنابعالی و خانواده گرامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر از درگاه ایزد متعال خواستارم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان سازمان انرژی اتمی استاندار اصفهان فعالیت های هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از فردا و با مشارکت دانشمندانی از کشور‌های مختلف دنیا در اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش علمی که به ابتکار انجمن هسته‌ای و با مشارکت سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار می‌شود، در شرایطی به میزبانی اصفهان است که رژیم صهیونسیتی ادعا کرده بود در حملات موشکی به سایت هسته‌ای این شهر آسیب زده است.

رافائل گروسی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی میهمان ویژه این کنفرانس است و قرار است از حاشیه این مراسم و پس از دیدار و مذاکره با مقامات کشورمان در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی حضور پیدا کند. وزیر خارجه کشورمان نیز هفته گذشته پیش از سفر گروسی به ایران با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین