Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس جمهوري قزاقستان ، پيشنهاد تشکيل سازمان «امنيت و همکاري آسيا» را به کشورهاي آسيايي داد .
به گزارش خبرگزاري آريا، «نورسلطان نظربايف» در نشستي در آستانه پايتخت قزاقستان، پيشنهاد تشکيل سازمان بين‌المللي نظير سازمان امنيت و همکاري اروپا در آسيا را مطرح کرد.
رييس جمهوري قزاقستان افزود، تشکيل سازمان امنيت و همکاري آسيا گامي مهم و منطقي براي کشورهاي آسيايي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظربايف با اشاره به نشست 30 کشور از قاره آسيا در کنفرانس «تعامل و اعتماد سازي» گفت: همکاري اين کشورها مي‌تواند اساس سازمان بين‌المللي جديد باشد.
رئيس جمهور قزاقستان گفت: علاوه بر اين برگزاري کنفرانسي درباره امنيت اوراسيا منطقي است زيرا سازمان امنيت جمعي آسيايي و سازمان امنيت و همکاري اروپا توانايي کافي براي تأمين امنيت در اوراسيا را خواهد داشت.
اين پيشنهاد نظربايف در حالي است که قزاقستان در سازمان پيمان امنيت جمعي، اتحاديه اقتصادي اوراسيا، سازمان همکاري شانگهاي، کنفرانس تعامل و اعتمادسازي آسيا عضو است. 114/112
کليدواژه قزاقستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان