Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@14:23:29 GMT

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۰۰۱

رئیس پلیس راه استان از ریزش سنگ درجاده کرج - چالوس درمحدوده البرز خبرداد

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: ریزش سنگ امروز در محدوده سه راهی دیزین رخ داد که خوشبختانه هیچ خسارتی در پی نداشت و بلافاصله مسیر توسط ماموران راهداری و پلیس راه پاکسازی شد و تردد درآن جریان دارد .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج- چالوس دور از انتظار نیست بنابراین پرهیز از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها به رانندگان توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی افزود: بیشترین مسیر احتمال سقوط سنگ درمحدوده امام چشمه تا کندوان در جاده چالوس است که از رانندگان خواست تا در این محدوده توقف نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در جاده کرج - چالوس درمحدوده کندوان بارش برف و در بقیه محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

سرهنگ گودرزی به رانندگان توصیه کرد: با توجه برودت هوا، بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان البرز می طلبد رانندگان در موقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است