Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، از حدود 20 سال گذشته تا کنون در دبیرستان «شاه هنری چهارم» واقع در قلب پاریس زبان عربی به عنوان زبان دوم تدریس می شود تا آنجا که حتی کنستانز پریموس استاد عربی این دبیرستان در طول کلاس و حتی در اوقات فراغت دانش آموزان، با آنها به زبان عربی فصیح صحبت می کند.
این مرکز آموزشی، با سابقه ای بیست ساله در زمینه آموزش زبان عربی، همچنین در دستور کار خود آموزش لهجه های به روز عربی همچون لهجه لبنانی، مغربی و سوری را دارد که این امر نشانگر آن است که در فرانسه بستر مناسب جهت آموزش و تدریس طیف وسیعی از زبان ها و حتی لهجه های زنده دنیا، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مارتین بریون مدیر دبیرستان «شاه هنری چهارم» می گوید: زبان عربی به عنوان زبان دوم در این مرکز آموزشی تدریس می شود و ما در ابتدای شروع کار با مشکلات بسیاری مواجه بودیم، از همه مهمتر بحث مدرس زبان عربی بود که به ناچار برای چند سال اول از چند استاد زبان عربی مراکشی تبار دعوت به همکاری کردیم، اما بعد از گذشت چند سال و فارغ التحصیل شدن چند تن از دانش آموزان این دبیرستان از دانشگاه در رشته زبان عربی، مجددا آنها به این دبیرستان بازگشته و مشغول تدریس شدند و در حال حاضر دو نفر استاد توانمند در زمینه زبان عربی داریم که هر دوی آنها از دانش آموزان سابق خودمان هستند.
وی در پایان افزود: آگر وزارت آموزش ملی فرانسه واقعا قصد رسمی کردن زبان عربی در مدارس این کشور را دارد ما به عنوان با سابقه ترین مرکز آموزشی در این زمینه حاضریم تا تجربیات خود را در اختیار مسئولین این وزارتخانه قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۷ فروردین

روزنامه خبر جنوب با تیتر «پول برای یارانه‌ها ته کشید!»، روزنامه خراسان رضوی با تیتر «آن ماه پدید آمد» روزنامه نقدحال با تیتر «بودجه نجومی برای بازپخش!» و روزنامه طلوع با تیتر «حقوق نمایندگان مجلس=نصف یک سکه!» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تیتر روزنامه‌ها درباره عملیات وعده صادق
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ فروردین
  • واکنش‌های مجازی به تیتر جنجالی یک روزنامه
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران