Web Analytics Made Easy - Statcounter

­رییس مجلس گرجستان ، شرکت نظرسنجی آمریکایی " ادیسون ریسرچ " را به انتشار نظرسنجی های تقلبی برای تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری گرجستان متهم کرد. 
به گزارش پایگاه اینترنتی " مارنئولی فیلم " ، ایراکلی کُباخیدزه، رییس مجلس گرجستان گفت باید از " ادیسون ریسرچ" پرسید که چرا نتایج نظرسنجی را که دوبار در آن تقلب شده است، منتشر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ایراکلی کباخیدزه همچنین حملات تبلیغاتی به خانم " سالومه زورابیشویلی" نامزد مورد حمایت حزب حاکم " آرزوی گرجی" را  نتیجه روحیه آسیایی دانست و گفت :" این قبیل حملات و اهانت ها به بانوی نامزد انتخابات، به اصلاح رفتار در جامعه کمکی نمی کند. ما خیلی درباره وجود خشونت ضد زنان در کشور صحبت می کنیم. حملاتی که به خانم سالومه زورابیشویلی می شود، نتیجه روحیه آسیایی است. حزب " حرکت ملی" ( حزب حرکت ملی واحد به رهبری میخاییل ساآکاشویلی، رییس جمهوری پیشین گرجستان ) نیز کشور را با همین روحیه اداره می کرد و به همین علت هم به این روز دچار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نظرسنجی تقلبی شرکت امريکايي گرجستان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی تایبادگفت:نقشه راه این فضای سیار فرهنگی برای ۱۰ روستای "چهاربرجی، پساوه، ارزنچه علیا، پلبند، بهلول آباد، استای، سوران، خیرآباد، فرزنه و محسن آباد " ترسیم شده است.

حسن سالاری افزود: برای راه اندازی این کتابخانه افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده که ۵۰ درصد آن از محل سهم نیم درصد شهرداری‌های این شهرستان، ۲۵ درصد آن از سوی خیرین و ۲۵ درصد دیگر آن از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اهداء کتاب پرداخت شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گفت: در زمان حاضر دومین کتابخانه سیار این خطه مرزی ۳۳۰ نفر عضو فعال دارد که از ۲ هزار و ۵۰ جلد کتاب موجود در آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مخزن این کتابخانه ظرفیت هزار جلد کتاب را داردهم گفت: ۸۰ درصد کتاب‌های موجود در این فضا به بخش کودک و نوجوان اختصاص دارد.

سالاری با بیان اینکه اولین کتابخانه سیار شهرستان تایباد در دهه فجر سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید، افزود: اولین کتابخانه سیار این شهرستان با ۴۰۰ جلد کتاب ۲ هزار نفر عضو فعال دارد که به علاقمندان کتاب و کتابخوانی در هشت روستای این منطقه خدمات فرهنگی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • قانون «عوامل خارجی»دست غرب را در گرجستان می‌بندد؟-بخش پایانی