Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویی رشته پزشکی دانشگاه یاسوج با انتقاد از رفتارهای دوگانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متاسفانه سالن های آمفی تئاتر و غیره دانشگاه و سرویس های دانشگاه در اختیار برخی ها قرار می گیرد ولی به ما که می رسد نه خبری از سالن است و نه از سرویس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده،محمدرضا کرمی دانشجوی رشته پزشکی به نمایندگی از دانشجویان خطاب به مسئولین شهرستان و استان از این گفت: رفتار های دوگانه در دانشگاه باعث شد تا اگر فردایی مجبور شدیم به دلیل عدم اجازه دانشگاه ها ،چنین همایشی را در فضای باز برگزار کنیم از ما مجوز نخواهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان حاضر در این نشست ،دانشجویان دانشگاه های همین شهریاسوج هستند ،نه از آسمان فرود امده اند و نه از اعماق زمین آمده اند ،اما با پای پیاده امده اند و یا برخی  خودشان از پول جیبشان و شهریه شان دربست کرده اند.

دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مدیران محترم دانشگاها اجازه نمی دهند نظیر چنین همایش های دانشجویی به صورت تجمیعی در سالن های دانشگاه ها که خانه خود دانشجوهاست برگزار شود. و سالن های دانشگاهی در اختیار هر برنامه ای  به غیر از برنامه های دانشجویی قرار می گیرد.

وی اظهارکرد: الان من نوعی اگر بروم برای مجوز تودیع و معارفه های ادارات ،همایش های سیاسی احزاب ، همایش های دولتی و همایش های تجاری و .... به راحتی مجوز حضور به دست می آید.

کرمی اظهارکرد: اما اگر دانشجویان خصوصا بچه های بسیج دانشجویی که چندین سال است دانشگاه ها اجازه ی برگزاری همایش عمومی را در سالن های دانشگاهی به آنان نمی دهند و یا ابتدا موافقت می کند و چند ساعت و یا حتی چنددقیقه مانده به اجرا، برنامه را به بهانه های واهی کنسل می کنند.

وی تاکیدکرد: مانع دیگر دانشگاه ،به دانشجویان خوابگاهی اجازه حضور در چنین برنامه هایی را نمی دهند،اما می بینیم که برای اجرای برنامه های سیرک و .... خود دانشگاه دانشجویان را هدایت می کنند.

این دانشجوی کهگیلویه وبویراحمدی گفت: مانع دیگر ،اجازه نمی دهند برای شرکت در این برنامه ها از سرویس های دانشگاه استفاده شود این درحالی است که ما به عینه شاهد هستیم که وقتی برنامه ای مطابق میل مدیران دانشگاه باشد ،همه چیز فراهم است و همه قشرها و حتی مسئولین شاخه های احزاب و قشرهای غیردانشگاهی به راحتی حضور دارند ،ما این جا مجبوریم هزینه سینما را پرداخت نماییم، هزینه سرویس ایاب و ذهاب را پرداخت نماییم تا به برنامه ای بیایم که برای جامعه و شهرمان مفید است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولین استانی و شهرستانی اگر فردایی ما مجبور شدیم این همایش را در فضای باز برگزار نماییم توقع مجوز از ما نداشته باشند ،این دانشجویان آیا حق استفاده از سالن های دانشگاه ها را ندارند؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۹۴ واحد تولیدی و صنفی کهگیلویه و بویراحمد


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در این همایش گفت: پس از چندین مرحله ارزیابی با حضور نمایندگان ۸ دستگاه حاکمیتی و غیرحاکمیتی ۹۴ واحد تولیدی و صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
موسویان افزود: هدف کلی از برگزاری این همایش و اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی در راستای حمایت موثر از حقوق مصرف کنندگان از دیگر اهداف این همایش است.
موسویان یادآور شد: کیفیت بیشتر، قیمت و توزیع مناسب و پاسخگویی به مشتریان و مصرف کنندگان از مهم‌ترین مشخصه واحد‌های برتر تولیدی و صنفی حامی حقوق مصرف کنندگان است.

دیگر خبرها

  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • فراخوان طراحی تندیس سی‌و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه منتشر شد
  • تجلیل از ۹۴ واحد تولیدی و صنفی کهگیلویه و بویراحمد
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان
  • برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور
  • پیگیری تمدید مهلت اقامت دانشجویان خارجی در ایران 
  • جزئیات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان داخل کشور
  • جزییات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان داخل کشور