Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@19:20:13 GMT

عربستان دستور توقف حملات الحدیده را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۱۱۸

عربستان دستور توقف حملات الحدیده را صادر کرد

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع نظامی سعودی اعلام کرد که ائتلاف متجاوز عربی به نیرو‌های خود دستور توقف حملات به بندر "الحدیده" واقع در غرب یمن را صادر کرده است.

این تصمیم به درخواست همپیمانان غربی جهت برقراری آتش بس قبل از ازسرگیری تلاش‌ها برای ایجاد صلح و خاتمه یافتن جنگ یمن اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ائتلاف عربی تاکنون هیچ واکنشی درخصوص درخواست تعلیق حملات علیه الحدیده نشان نداده است.

این در حالی است که علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش "انصارالله" یمن اعلام کرد: علی‌رغم این که عربستان از توقف حملات علیه "الحدیده" خبر داده، اما حملات ائتلاف عربی علیه این منطقه همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: ائتلاف عربی نتوانسته در "الحدیده" نفوذ کند و از لحاظ نظامی و رسانه‌ای کاملا با شکست مواجه شده است.

القحوم همچنین تصریح کرد: آمریکا کشوری است که همچنان بر تداوم جنگ در یمن پافشاری می‌کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش "انصارالله" یمن خاطرنشان کرد: در‌های سیاسی باز است و اگر این تجاوز نبود توافقی میان نیرو‌های سیاسی برای پر کردن شکاف ایجاد می‌شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عربستان انصارالله الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است

سخنگوی وزارت امور خارجه از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌نماید.

کد خبر 751305

دیگر خبرها

  • توقف شماره‌گذاری X۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دستور سازمان استاندارد
  • ویژگی‌های ژئوپلیتیکی کشورهای شیخ‌نشین؛ از اختلافات پیچیده سرزمینی تا همگرایی در ساختارهای اجتماعی ـ تاریخی
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات