Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش: هزینه نگهداری استخر چرام بسیار بالا است و متقاضی برای آن وجود نداشته و هرچه قدر که این استخر را در روزنامه و مزایده های متخلف قرار می دهیم متقاضی پیدا نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  رئیس اداره حقوقی و دبیر ماده پنج الحاقی دو در اداره وزش و جوانان استان در جوابیه خبر صبح زاگرس مبنی بر ( ادامه تعطیلی تنها استخر چرام پس از 25 ماه/بدهکاری یا نبود مستاجر؛دلیل تعطیلی چیست؟+عکس) در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: موضوع استخر چرام که چند ماه راکد مانده درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهروز جهانبخش عنوان کرد: در خصوص این استخر هرچه قدر از شهرداری، فرمانداری و بخشداری کمک خواستیم همکاری لازم را نداشتند، هرچه قدر با فرمانداری مکاتبه کردیم و در جلسه شورای اداری مطرح کردیم که کسی را متولی این کار کنید متاسفانه کسی پیدا نشد.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: چون هزینه خود استخر و هزینه های جانبی مانند ناجی درون استخر، هزینه های پرداخت قبوض گاز، آب و برق 6 یا 7 میلیون تومان است، کسی مدیریت آن را تقبل نمی کند، مثلا هزینه گاز مورد نیاز که یک نفر در استخر چرام انجام دهد با آن تعرفه گازی که در تهران استفاده می شود تفاوتی ندارد، آبی که باید در استخر مصرف شود با آن آبی که باید در استخری در تهران مصرف شود هیچ فرقی نداشته اما درآمد استخر چرام به صرفه نیست زیرا هرچه که مزایده و آگهی زدیم کسی استقبالی نکرد، تبلیغ نفر به نفر در شبکه های اجتماعی انجام دادیم باز هم متاسفانه استقبال نشد.

 

 

جهانبخش افزود: اکنون یک نفر را برای حمایت از این استخر با خواهش و تمنا آورده ایم اما به دلیل اینکه استخر جانمایی درستی ندارد و با شرایط اقتصادی امروزی  کسی این مسافت را طی نمی کند هزینه نمی کنند، گاز مصرفی برای این استخر بالای 2 میلیون تومان است.

 

رئیس اداره حقوقی ورزش وجوانان گفت: کسانی که قبلا در این استخر بودند بعد از چند ماه همکاری با افراد مختلف کار را به صورت نیمه کاره رها می کردند و همکاری نداشتند، از نظر قانونی باید اماکن ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کنیم که بیت المال هدر نرود و به مردم کمک کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه درج این خبر در نوع خود مفید بوده افزود: استخر را به مزایده گذاشته ایم اما کسی متقاضی نشده و واقعیت امر همین است اما اخیرا یک نفر را پیدا کرده ایم که در یک یا دو هفته ی آینده راه اندازی خواهد شد و سرویس دهی آن در حال انجام است اما این را هم میدانم که در یک یا دوماه بعد از همکاری وی کار را به صورت نصفه رها می کنند و موضوعی که وجود دارد این است که هزینه ها بالا است.

 

رئیس حقوقی اداره ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد:  حاضریم که اگر متقاضی پیدا شد هیچ گونه مبلغی از وی دریافت نکنیم و فقط هزینه های جانبی استخر مانند قبوض آب و گاز و برق را پرداخت کند که همکاری لازم را با وی انجام دهیم.

 

جهانبخش گفت: با شهرداری و فرمانداری مکاتبه هایی انجام دادیم و مدام پیگیر هستیم اما متاسفانه کسی پیدا نمی شود که حمایت کند هزینه های نگهداری استخر بالا بوده و از نظر قانونی نمی توانیم این هزینه ها را پرداخت کنیم، هر سانس برای استخری که دارای سونا و جکوزی باشد  14 هزار تومان است اما در حوزه دهدشت هزینه هر نفر 5 یا 6 هزار تومان بوده که به نسبت استان های اطراف نصف درصد خدماتی است که ما می دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه متقاضی برای ورود به استخر کم است اظهار داشت: به عنوان مثال اگر 50 نفر روزانه به استخر بیایند و هزینه هر نفر 4 هزار تومان باشد روزانه 200 هزار تومان درآمد داریم که با این حساب اگر در ماه حساب کنیم هر ماه 6 میلیون تومان درآمد دارد و فقط هزینه های جانبی را تأمین می کند و برای ما به صرفه نیست که تنها هزینه نگهداری در نمی آید ، این درحالی بوده که هزینه ساخت یک استخر بالای 4 یا 5 میلیارد تومان است.

 

رئیس اداره حقوقی ورزش و جوانان در پایان گفت: هر راهکاری را امتحان کردیم که به طریقی واگذار کنیم فایده ای نداشت، نه می توان کاری کرد که این استخر را تغیر کاربری داد و نه کسی متقاضی می شود که واگذار کنیم، در مزایده های کشوری و روزنامه ها درج کردیم اما باز به در بسته خوردیم و تنها استخری که کمترین بدهی را دارد استخر چرام است که در هفته گذشته راهکاری با رئیس ورزش و جوانان شهرستان که در جلسه ای مطرح کردیم بتوانیم این بدهکاری را برطرف نماییم اما به دلیل هزینه های زیاد نگهداری متقاضی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد