Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@11:41:16 GMT

جزئیات بسته های حمایتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۱۶۷

‍‍‍‍‍‍

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی متناسب با وضع خانوار و به مددجویان و بیمه شدگانی که درآمد آنها زیر 3 میلیون تومان است، پرداخت می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شریعتمداری گفت: برای کمک به وضعیت بهبود معیشت و دست مزد خانوارها در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بسته های حمایتی بین 100 تا 300 هزار تومان در دولت تعیین شده که به گروه های هدف پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد شریعتمداری افزود: بسته های حمایتی ویژه ابتدا به عزیزان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و یا افرادی که در نوبت پیوستن به این سازمانها هستند تعلق خواهد گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک سبد کالایی متنوع با اختیار خرید کالاهای مختلف در اخیار این افراد قرار خواهیم داد گفت: برای کارکنان دولت نیز یک سیاست جبرانی اتخاذ شده که به طور متوسط مبلغ 200 هزار تومان به کسانی که حقوقشان زیر 3 میلیون تومان است اعم از شاغلین و بازنشستگان تعلق میگیرد. محمد شریعتمداری افزود: قرار است مبلغی نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود تا این سازمان بسته های حمایتی را به دریافت کنندگان در آمد زیر 3 میلیون از قشر کارگر و یا مستمری بگیران این سازمان تخصیص دهد.
وی ادامه داد: بسته حمایتی دیگری نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و ...  که در این دو گروه نبودند پیش بینی شده است که با همان شرط در آمد زیر 3 میلیون تومان در اختیار آنها قرار میگیرد.
وزیر تعاون افزود: بسته حمایتی دیگری نیز برای دیگر بیمه شدگان و افرادی که در این گروه ها نبودند، پیش بینی شده که با همان شرط درآمد زیر 3 میلیون تومان در اختیار آنها قرار می گیرد.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: یارانه شریعتمداری بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار خانواده تهران کم برخوردار تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

دکتر احمد احمدی صدر گفت: در مرحله اول بسته‌های حمایتی به خانواده کودکان کار اهدا شد. وی افزود: از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ساماندهی، توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار است واگر کودکان را تشویق به حضور در مراکز استعدادیابی و نهی از ماندن در خیابان می‌کنیم باید بسته‌های حمایتی به خانواده‌های آنان تعلق گیرد.

دیگر خبرها

  • حقوق و بسته‌های حمایتی به المپیکی‌های پاریس پرداخت شد
  • پرداخت حقوق و بسته‌های حمایتی به نمایندگان المپیکی
  • پرداخت کامل حقوق و بسته‌های حمایتی به المپیکی‌های پاریس
  • حقوق المپیکی‌ها به طور کامل پرداخت شده است
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • رزمایش همدلی و احسان
  • رزمایش همدلی و احسان در اراک