Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@12:48:15 GMT

استعفای دبیرکل حزب حاکم الجزائر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۲۶۹

«جمال ولد عباس» دبیرکل حزب «جبهه التحریر الوطنی»(جبهه آزادی‌بخش ملی) حاکم الجزائر از سمت خود استعفا کرد. ناطقان: جمال ولد عباس دبیرکل حزب جبهه آزادی‌بخش ملی حاکم الجزائر به دلیل وضعیت جسمانی که نیازمند استراحت به مدت حداقل ۴۵ روز است، از سمت خود استعفا کرد.

روزنامه سعودی «الحیاة» با اعلام این مطلب نوشت که اگرچه علت استعفای ولد عباس وضعیت جسمانی عنوان شده است اما برخی رهبران حزب از ولد عباس خواسته بودند که از سمت خود کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر دفتر ولد عباس نیز گفت که وی در بیمارستان نظامی در عین نجعه پایتخت الجزائر بستری شده و تحت درمان است.

قرار است «معاذ بوشارب» رئیس پارلمان الجزائر به صورت موقت ریاست این حزب را تا زمان تصمیم‌گیری هیأت رئیسه درباره رئیس آینده، بر عهده بگیرد.

الجزائر در سال ۲۰۱۹ شاهد برگزاری انتخابات میان دوره‌ای پارلمان و نیز انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود و «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس‌جمهور این کشور از حزب جبهه آزادی‌بخش ملی نیز برای پنجمین بار متوالی در این انتخابات نامزد شده است (+)که به عقیده برخی ناظران استعفای دبیرکل این حزب می‌تواند در انتخابات آتی نیز تأثیرگذار باشد. منبع: فارس برچسب ها: استعفا ، دبیرکل حزب حاکم ، الجزائر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استعفا دبیرکل حزب حاکم الجزائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)

 

رهبر حزب حاکم بر گرجستان، Mamuka Mdinaradze، در حال سخنرانی در حمایت از لایحه قانون روسی بود که توسط یکی دیگر از اعضای پارلمان مشت می‌خورد.

کسی که به صورت او کوبید، Aleko Elisashvili بود که از نمایندگان پارلمان گرجستان است و هنگام حمله فریاد زد:«لعنت به تو ای آشغال روس‌پرست» 

او در سال 2022، همزمان با شروع تجاوز نظامی روسیه، به اوکراین رفت و به مبارزه مسلحانه با روسیه پرداخت. تصویری که می‌بینید از او هنگام دفاع از کی‌یف است.

همانطور که گفته شد، گرجستانی‌ها از روسیه دل بسیار خونی دارند که نه مربوط به حالا، بلکه از همان زمان اتحاد جماهیر شوروی سرچشمه می‌گیرد مردم ناچارا زیر ظلم کرملین زندگی می‌کردند. پس از فروپاشی نیز که روسیه با حمله به گرجستان در سال 2008، بخشی از خاک این کشور را اشغال کرد.

در حال حاضر بخش بسیار زیادی (احتمالا اکثریت) لژیون‌های خارجی که در اوکراین علیه روسیه می‌جنگند، گرجستانی‌ها هستند.

 

منبع:جنگاوران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقایی رو کتک زدی توی خیابون؟ (فیلم) کتک کاری بامزه بین اردک و گربه ها (فیلم) اخراج رونالدو پس از کتک‌کاری با بازیکن الهلال (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود