Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از سال‌ها بار دیگر به سالن آزادی تهران آمد و رو در روی شیمیدر قرار گرفت که در سال‌های اوج ذوب آهن هنوز وارد لیگ برتر نشده بود. شیمیدری‌ها امسال از مدعیان قهرمانی لیگ به شمار می‌روند.

مهدی کامرانی، حامد حسین زاده، امیرحسین آذری، محمد جمشیدی و محمد ترابی بازیکنان ابتدایی شیمیدر بودند و عماد سلمانی، محمد شهریان، ایمان زندی، محمدرضا اکبری و مهدی اسماعیلی هم بازیکنان شروع کننده در تیم ذوب آهن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا اکبری دو امتیاز ابتدایی بازی را برای ذوب آهن به دست آورد و پس از آن تیم اصفهانی تا پایان نیمه نخست در زمین برتر بود. بازیکنان ذوب آهن با دفاع خوب، جلوی امتیازآوری شیمیدری‌ها را گرفتند. ایمان زندی و عماد سلمانی هم بهترین امتیازآوران این تیم با ۱۰ و ۱۳ امتیاز تا پایان نیمه نخست بودند.

اختلاف بیش از ده امتیازی که در کوارتر نخست با پیروزی ۲۸ بر ۱۴ ذوب آهن ایجاد شده بود، در کوارتر دوم هم ادامه پیدا کرد و این تیم با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ برنده نیمه نخست شد.   بازگشت شیمیدر بعد از سه کوارتر

تیم شیمیدر در کوارتر سوم به بازی برگشت و به تدریج اختلاف را با ذوب آهن کم کرد. شیمیدر کوارتر سوم را ۱۹ بر ۱۲ برد و محمد ترابی سنتر شیمیدر هم تا این کوارتر، چهار خطایی شد.

مهدی اسماعیلی سنتر ذوب آهن در کوارتر چهارم به چهار خطا رسید و شیمیدر در همان شروع کوارتر، ابتدا به دو امتیازی حریف رسید و سپس با پرتاب سه امتیازی حامد حسین زاده با نتیجه ۴۸ بر ۴۷ پیش افتاد.   اعتراضات به داوران
مربیان دو تیم هم در نیمه دوم برای نخستین بار به داوران معترض شدند. ابتدا فرزاد کوهیان سرمربی ذوب آهن شروع به صحبت با جعفرپور سرداور بازی کرد و پس از آن محمدرضا اسلامی سرمربی شیمیدر به داوران معترض شد.

فرزاد کوهیان در ادامه یک خطای تکنیکال دریافت کرد که گویا دلیل آن دست زدن به داور بود و همچنین مهدی اسماعیلی بعد از اعلام یک خطای عمد به شدت نسبت به تشخیص داوران معترض بود. اسماعیلی با این خطا در چند دقیقه به پایان بازی، پنج خطایی شد و از بازی بیرون رفت.

مهدی کامرانی دومین بازیکن پنج خطایی مسابقه از تیم شیمیدر بود.

شیمیدر در نهایت با پیروزی ۲۶ بر ۷ در کوارتر چهارم موفق شکست ذوب آهن شد. این تیم با نتیجه نهایی ۶۹ بر ۵۴ برنده شد.

در پایان بازی هم اعضا تیم بسکتبال ذوب آهن نسبت به رفتار ثانیه‌های پایانی تیم شیمیدر اعتراض داشتند و بحثی میان ایمان زندی بازیکن باتجربه ذوب آهن و تیم حریف شکل گرفت.

زندی اعتقاد داشت در ثانیه‌های مرده بازی که تیم حریف ۱۵ امتیاز پیش است، نیازی به دو حمله این تیم نبود و بازیکنان شیمیدر در واقع قصد بی احترامی به حریف را داشتند.

سایر مسابقات هفته چهارم لیگ برتر هم در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر ذوب آهن شیمیدر هفته چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهداب به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال/ درگیری در ست پایانی

مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان از ساعت ۲۲ شنبه شب (۲۶ اسفند) در دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر به مصاف هم رفتند که با صعود شهداب به نیمه‌نهایی همراه بود.  

شهداب که مدافع عنوان قهرمانی است، موفق شد حریف خود را در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۶ بر ۲۴ شکست دهد و با کسب دومین پیروزی در پلی‌آف به نیمه‌نهایی صعود کند.  

پیش از این تیم‌های پیکان و فولاد سیرجان ایرانیان به نیمه‌نهایی صعود کرده بودند و حریف شهداب در این مرحله، برنده بازی طبیعت با شهرداری ارومیه خواهد بود.

در ست پایانی این دیدار امیررضا سرلک، بازیکن ایفا بعد از دفاع بازیکن شهداب، زیر تور خوشحالی کرد که باعث تحریک بازیکنان شهداب شد. سپس درگیری رخ داد و بازی دقایقی متوقف شد. داور به محمدرضا حضرت‌پور از شهداب و امیررضا سرلک از ایفا کارت قرمز داد و یک امتیاز هم از شهداب کم شد. اعتراض‌ها حتی تا پایان بازی هم ادامه داشت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب: اگر قرار به سر و صدا کردن باشد، هیچ کس حریف نیمکت استقلال نمی شود!
  • قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس انجام شد
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • هوادار؛ حریف مورد علاقه استقلال
  • صعود شهداب به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال/ درگیری در ست پایانی
  • اوساسونا 2-4 رئال: وینیسیوس را عصبانی نکنید!
  • ۴ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش شاگردان محمدی در روز نخست
  • حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس