Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز پنج شنبه 24 آبان ماه در نشست خبری گفت: اردوها چهار روزه است و اعزام  دانش‌آموزان دختر از امروز  ۲۵ آبان آغاز و تا 20 روز ادامه دارد و اعزام برادران نیز  طی 20 روز از اول بهمن ماه  آغاز می‌شود.

 وی با بیان امسال 10هزار دانش‌آموز به به مناطق عملیاتی راهیان نور مشرف می‌شوند، افزود: در این اردوی چهار روزه دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، اروند، فتح المبین، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و مقر شهدای تفحص دیدن کرده و بازدیدهای علمی نیز از پالایشگاه آبادان و کارخانه تولید گوشی همراه ایرانی به عمل می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه راویان اصلی راهیان نور در مناطق مستقر هستند، تصریح کرد: برای برگزاری این اردوی فرهنگی مفید و موثر 9 کمیته همچون امنیت، فرهنگی، بهداشت و درمان، تبلیغات و... پیش بینی شده تا برگزاری اردو به نحو احسن باشد.

وی از جوانان مشتاق روایتگری خواست در کلاس های آموزشی شرکت کنند و افزود: این اقدام با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس انجام می‌شود.

مجیدی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی پای نظام ایستاده اند و مسئولان سست اراده را جدا خواهند کرد،  اظهار کرد: همیشه مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی قدردان خدمت‌گزاران خود بودند و هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست و این انقلاب جهانی است و امروز به لطف خدا شعار انقلاب در دیگر کشورهای جهان طنین‌انداز است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سرهنگ مجیدی اعزام دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز