Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت: از نظر ما این اظهارات مثبت بود اما کافی نبود. طرف سعودی باید جزییات تحقیقات خود را با دفتر دادستانی ترکیه به اشتراک بگذارد.

چاووش اوغلو افزود: ما می‌دانیم که این قتل طرح ریزی شده بوده و این خبرنگار کشته و سپس جسدش قطعه قطعه شده است.

وی به کاتال تلویزیونی تی آر تی گفت: نحوه کشه شدن و نابود کردن جسد نیز طرح ریزی شده بوده ابزارهای خاصی به کنسولگری برده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی عربستان امروز در باره جزییات قتل جمال خاشقجی گفت که ۲۱ تن در این رابطه دستگیر شده‌اند که ۱۱ تن از آنها متهم به مشارکت در قتل هستندو ۵ تن به اعدام محکوم شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادستانی اردبیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره اهمیت موضوع حقوق عامه افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و اظهار داشت: کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشکیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

کد خبر 739735

دیگر خبرها

  • تحلیلگر ترکیه‌ای: با ناعادلانه‌ترین انتخابات روبرو هستیم
  • کلید استانبول به چه فردی می‌رسد؟
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود