Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -  با توجه به رعایت اساسنامه فدراسیون فوتبال و ماندنی شدن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون، تصمیم‌گیری در خصوص سایر بازنشسته‌ها در اختیار مجمع فدراسیون خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از تسنیم، پس از ماندنی شدن مهدی تاج در فدراسیون فوتبال بر اساس ماده 60 قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران این گمانه‌زنی وجود دارد که تکلیف سایر بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ این سوال را باید در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار است برگزار شود، جستجو کرد.

قرار است در آذرماه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شود و یکی از مواردی که قرار است در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد، بحث ادامه فعالیت بازنشسته‌ها در این فدراسیون است.

محمدرضا ساکت، علی کفاشیان، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی و حیدر بهاروند اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال هستند و طبق صحبت‌ها و توافقات صورت گرفته قرار است 5 عضو هیئت رئیسه و دبیرکل فدراسیون، با تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال از سمت‌های خود کنار رفته و افراد جدیدی جایگزین آنها شوند.

اگر تا روز برگزاری مجمع فدراسیون که تاریخ آن هنوز مشخص نشده، اتفاق خاصی رخ ندهد و همه چیز طبق صحبت‌های انجام شده پیش رود، بازنشسته‌های فدراسیون رفتنی خواهند شد.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی فدراسیون فوتبال ویژه محمدرضا ساکت بازنشستگی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد.

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، درباره جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد. همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده است و در چنین شرایطی، پرداختن به موضوعات این‌چنینی جایز نیست.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده است، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی، پیگیر خواهیم بود تا خدای ناکرده حقی از هیچ‌کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی، هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد، در پنج هفته پایانی لیگ به نتایج دلخواه دست یابیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند