Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:10:29 GMT

استاندار خراسان رضوی بحران های امنیتی را مدیریت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۶۱۰

استاندار خراسان رضوی بحران های امنیتی را مدیریت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنایی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی خراسان رضوی و بخش خصوصی در مشهد اظهارکرد: رشیدیان در دوره مسئولیت خود توانست خراسان رضوی و مشهد را که دارای شرایط و حساسیت های خاصی است را به خوبی مدیریت کند.

وی افزود: به طور قطع در هر دوره مدیریتی ضعف ها و نواقصی هم وجود دارد اما ویژگی مشهود خروجی عملکرد استاندار و استانداری خراسان رضوی در این دوره  اقدام و عمل بوده و در این میان بازدیدها و حضور میدانی استاندار در حوزه های مختلف قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده گناباد در مجلس تصریح کرد: برخی بداخلاقی ها در موضوع قانون منع به کارگیری بازنشستگان در جامعه نسبت به پیشکسوتان و مدیران باتجربه مشاهده شد امید است این نوع رفتارها اصلاح شود.

بنایی گفت: استاندار خراسان رضوی در ماموریت خود با مشکلات عدیده ای بویژه در حوزه های امنیتی از جمله مباحثی که در اواخر سال گذشته و امسال در موضوع تجمعات ، اعتراضات رخ داد مواجه شد  و با همه این مباحث ، استان در کمال آرامش و امنیت مدیریت شد و روند عادی امور به بهترین نحو پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمندی در حوزصورته اشتغال  گرفته و با توجه به شرایط کنونی کشور،حفظ این اشتغال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این جنگ اقتصادی باید همچون  سال های گذشته از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی حمایت شود.

کد خبر 4459372

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رشیدیان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است