Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال برابر حریف خود به برتری رسید و نخستین پیروزی این تیم در فصل جاری رقم خورد.

به گزارش ایرنا تیم اهورا روز پنجشنبه در هفته شانزدهم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم آذرخش بندرعباس در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر 2 به سود نماینده خوزستان به پایان رسید تا این تیم خوزستانی پس از هفته ها ناکامی به نخستین پیروزی خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2 تیم اهورا بهبهان و آذرخش بندرعباس در حالی امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت تیم آذرخش بندرعباس با نتیجه سه بر یک به برتری رسیده بود و این موضوع انگیزه بازیکنان تیم اهورا را دوچندان می کرد.
شاگردان محسن علیپور در این دیدار بر خلاف بازی های قبل، از ابتدای کار توپ و میدان را به گردش درآوردند و این امر موجب شد تا گل اول را به ثمر برسانند اما طولی نکشید که بازیکن تیم آذرخش با یک ضربه بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه بازیکنان تیم اهورا که از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران خود بهره می بردند موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند تا اینکه در دقیقه 28 بازی دومین گل خود را به ثمر رساندند و این موضوع خوشحالی تماشاگران و نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشت.
بازیکنان تیم آذرخش که به دنبال گرفتن یک امتیاز از این بازی بودند در ادامه فشار بیشتری روی دروازه اهورا وارد کردند و توانستند با زدن گل دوم خود بازی را به تساوی بکشانند.
نماینده خوزستان که نمی خواست در مقابل چشمان هوادارانش بازنده این دیدار باشد در اواخر نیمه دوم چندین موقعیت گلزنی به دست آورد تا اینکه با زدن یک گل دیگر نخستین پیروزی خود را کسب کرد.
در این دیدار سجاد مسیحی 2 گل و امیر شجاعی یک گل برای تیم اهورا بهبهان به ثمر رساندند.
محسن علیپور سرمربی تیم اهورا بهبهان با خوشحالی از این پیروزی خود در لیگ برتر گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آنها از جان و دل مایه گذاشتند و به هر قیمتی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه تیم ما به لحاظ مالی در مقایسه با تیم های دیگر زمین تا آسمان فرق می کند افزود: با توجه به اینکه نخستین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنیم ، بسیاری از بازیکنان ما تازه با فرم مسابقات لیگ برتر آشنا شدند اگرچه چند بازیکن با تجربه داریم که به کمک آنها توانستیم بازیکنان جوان و امید خود را برای حضور در مسابقات آماده کنیم.
سرمربی تیم فوتسال اهورا گفت: تیم ما کاملا بومی و 90 درصد بازیکنان ما جوان هستند لذا نباید از این تیم توقع زیادی داشت اما با این وجود امیدواریم در هفته های آینده و به ویژه در بازی های خانگی شرایط بهتری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در نیم فصل اول رقابت ها چند بازیکن مصدوم داشتیم و در کنار آن برخی مشکلات باعث شدکه نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم افزود: ما در بسیاری از بازی ها تا دقایق آخر از حریفان جلو هستیم اما به دلیل تجربه کم و کمبود بازیکن روی نیمکت، نتیجه را واگذار می کنیم.
علیپور گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در لیگ ماندگار شویم از طرفی هواداران نیز از ما می خواهند که تیم اهورا را در لیگ حفظ کنیم، اگر بدشانسی نیم فصل اول را نداشته باشیم در لیگ ماندنی هستیم.
تیم فوتسال اهورا بهبهان هم اکنون با کسب هفت امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتسال تيم اهورا بهبهان محسن عليپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود