Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:46:13 GMT

کاشی کاژه از اعتبار والیبال کرمانشاه دفاع می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۷۲۸

کاشی کاژه از اعتبار والیبال کرمانشاه دفاع می کند

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات والیبال کرمانشاه با اشاره به آغاز رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور گفت: کاشی کاژه نماینده استان در این مسابقات آماده دفاع از اعتبار و حیثیت والیبال کرمانشاه است.

محمد منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم والیبال کاشی کاژه با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه که عمدتا هم بومی هستند در مسابقات این فصل لیگ دسته اول شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تمرینات این تیم از مدتی پیش آغاز و فکر می کنم بازیکنان به آمادگی لازم برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول دست پیدا کرده باشند.
منصوری با اشاره به حریف تیم کاشی کاژه در هفته نخست، گفت: طبق قرعه کشی انجام شده نماینده والیبال کرمانشاه در نخستین مسابقه برابر تیم سپاهان اصفهان در زمین حریف به میدان خواهد رفت.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه با بیان اینکه این تیم اصفهانی تدارک مناسبی برای حضور خود در مسابقات داشته و هزینه های زیادی کرده است، گفت: تیم والیبال کاشی کاژه نیز مطمئنا با بازیکنانی که در اختیار دارد حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.
وی تصریح کرد: تیم کاشی کاژه به گونه ای بسته شده که امسال بتواند نتایج آبرومندی در مسابقات دسته اول کسب و خود را در این رقابت ها نگه دارد.
منصوری با بیان اینکه تیم والیبال کرمانشاه با هزینه ای در حدود سه میلیارد ریال در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافته، افزود: این در حالی است که برای صعود به لیگ برتر باید میلیاردی هزینه کرد.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه در پایان گفت: با این وجود امیدوارم تیم کاشی کاژه بتواند با نتایج مناسب برای والیبال استان آبروداری کند و در جایگاه مناسبی قرار گیرد.
مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در چهار گروه برگزار می شود که تیم کرمانشاه در گروه سوم با نمایندگان اراک، مریوان، اصفهان، قزوین و مهاباد همگروه شده است.
مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری