Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@07:52:32 GMT

برنده باش امشب پخش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۷۷۳

برنده باش امشب پخش نمی‌شود

مسابقه بزرگ برنده باش امشب پنجشنبه ۲۴ آبان ماه همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام پخش نمی‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو. مسابقه بزرگ برنده باش که در هفته‌های اخیر با استقبال گسترده مخاطبان همراه بوده، امشب و در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام روی آنتن نمی‌رود.
قسمت بیست و یکم مسابقه بزرگ برنده باش فردا جمعه ۲۵ آبان مطابق معمول حوالی ساعت ۲۲:۲۵ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است مسابقه بزرگ برنده باش نخستین تجربه حضور محمدرضا گلزار به‌عنوان مجری در تلویزیون است که با گذشت ۲۰ قسمت از آن، در هفته‌های اخیر مورد استقبال مردم قرارگرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنده باش محمدرضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه هر ساله به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین برنامه‌های بسیاری به صورت جشن و شادی برگزار می‌شد، گفت: در سال ۱۴۰۳ به دلیل همزمانی این روز بزرگ با لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به شکل تبیینی و با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار خواهد شد.

او همچنین به همزمانی سالروز شهادت امیر المومنین امام علی (ع) با روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) اشاره کرد و افزود: قاطبه مردم ایران از متدینین و مومنین هستند و قطعا شئونات ماه مبارک رمضان به ویژه ایام شهادت امام اول شیعیان را حفظ خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران را عاشق و شیفته امیر مومنان علی (ع) دانست و تصریح کرد: باید مراقبت کرد که حرمت سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) در روز طبیعت توسط برخی هنجارشکنان خدشه‌دار نشود.

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم عزاداری مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، صبح روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در سراسر استان گیلان خبر داد و گفت: این مراسم در شهر رشت ساعت ۱۰:۳۰ در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) با تولیت هیئت رزمندگان شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فصل جدید «کودک شو» از امشب به شبکه نسیم می‌آید + زمان پخش
  • فیلم| قحطی بزرگ در نوار غزه آغاز شد
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • ضرورت حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان در نوروز ۱۴۰۳
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • حذف لیورپول بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌ام است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • کاپلو: در تقابل میلان و رم هر تیمی در خط دفاعی کمتر اشتباه کند، برنده می‌شود