Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@02:22:28 GMT

اولین اظهارات منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۸۸۱۲

اولین اظهارات منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در اولین تمرینش با این تیم در خصوص شرایط ذوب‌آهن نکاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان که امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد، در اولین جلسه تمرین این تیم اظهار کرد: خوشحالم که در اصفهان و در ذوب‌آهن هستم. ذوب آهن تیمی است که مدیرعاملش حامی سرمربیان سابقش بوده و پای سرمربیانش ایستاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خوبی داریم و من به چند کمک نیاز دارم. به امید نمازی خسته نباشید می‌گویم. او دوست خیلی خوب من است و تیم خیلی خوبی جمع کرده است. باید در این مدت خیلی خوب کار کنیم.

او ادامه داد: اولین چیزی که نیاز داریم، اتحاد و همدلی است و به بازیکنان هم گفتم باید اول برای آبروی خودشان بازی کنند. بخش اعظم این بازیکنان، شاگردان من در تیم ملی امید بودند. می‌توانیم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم اما با کار و تلاش.

منصوریان ضمن تشکر از اعضا هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: از مدیریت کارخانه ذوب‌آهن و همچنین سعید آذری هم ممنون هستم که به من اطمینان کردند و این پیراهن را به من امانت دادند. با تمام وجود برای این پیراهن می‌جنگیم. ما یک هدف بیشتر نداریم. ما فقط یک صدا و یک اسم را می‌شناسیم؛ آن هم حفظ و دفاع از این پیراهنی که امروز به امانت دست من و بازیکنان است. تشکیلات باشگاه بسیار خوب است. امیدوارم در مسیر سختی که قرار داریم موفق شویم. لیگ امروز نه تیم آسان می‌شناسد و نه تیم قوی و همه در یک سطح هستند. هر کس می‌تواند نهایت استفاده را در بازی خانگی و زمین حریف داشته باشد. فقط باید یک هدف داشته باشیم و آن هم سربلندی تیم ذوب‌آهن است.

او در مورد تغییر در ترکیب ذوب‌آهن هم گفت: اینجا همه چیز خوب است و به احتمال فراوان در ترکیب بازیکنان تیم تغییری نخواهیم داشت. باید با احترام به انتخاب مربی قبلی نگاه کرد. به نظر من همین بازیکنان نیاز به یک شوک و یک کمک دارند. بحث اول بحث اتحاد و همدلی است. این قبل از بحث فنی و تاکتیکی است. اگر این اتفاق بیافتد، من می‌توانم بحث فنی را اینجا عملیاتی بکنم و فکر نکنم تغییر خاصی داشته باشیم.

منصوریان در خصوص تغییر در کادرفنی این تیم هم توضیح داد: قطع به یقین از گروه بزرگی که در استقلال داشتم، محمد خرمگاه اینجا با من است و احتمالا یک آنالیزور هم به ما اضافه می‌شود. نیاز نیست گروه بزرگی داشته باشیم. از نفرات بومی استفاده می‌کنم. همان‌طور که تیم‌های دیگر پیشکسوت دارند اینجا هم پیشکسوتان خیلی خوبی دارد و خوشحالم که امروز چند نفرشان را دیدم و از آذری خواهش کردم شرایطی فراهم کند تا بتوانم از آنها کمک بگیرم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف ذوب آهن اصفهان سرمربی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

 

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است