Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوادران تیم ملی فوتبال کشورمان، استقبال خوبی از دیدار تدارکاتی این تیم مقابل تیم ملی ترینیداد و توباگو نداشتند. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا 2019، از ساعت 18 امروز ( پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ترینیداد و توباگو از قاره آمریکای جنوبی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان، استقبال خوبی از دیدار تدارکاتی کشورمان به عمل نیاوردند و تنها حدود هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*  ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در حالی از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد که بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مهدی طارمی، سردار آزمون و امید ابراهیمی که بیشتر در دیدارهای قبلی در ترکیب ثابت قرار داشتند امروز از روی نیمکت نشین نظاره‌گر بازی ایران هستند.

اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران

 

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مصدوم تیم ملی در جایگاه ویژه حضور دارند. همچنین اعضای تیم امید هم در این جایگاه حضور یافتند.

* مقامات فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو در جایگاه ویژه حاضر شده‌اند که دو نفر از آنها، خانم هستند.

* لیست اسامی بازیکنان دو تیم در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت و تنها یک لیست در این جایگاه قرار دارد. به خبرنگاران اعلام شد که از این یک لیست، عکس بگیرند و از طریق آن، بازی را پوشش رسانه‌ای دهند.

*چند خبرنگار از کشور ترینیداد و توباگو در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

* هنگام ورود اعضای دو تیم به زمین، تصویر جی‌لوید ساموئل، بازیکن فقید اهل کشور ترینیداد و توباگو و سابق باشگاه استقلال در دست مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی ایران دیده می‌شد. همچنین کاپیتان تیم ملی ترینیداد و توباگو، تصویر هادی نوروزی را دست داشت.

* بازیکنان و تیم داوری مسابقه، یک دقیقه به خاطر درگذشت ساموئل سکوت کردند.

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا