Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال محمد سیما قم با شکست خانگی برابر مقاومت قرچک شانس صعود به رتبه چهارم لیگ برتر فوتسال کشور را از دست داد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با پیروزی خارج از خانه مقاومت قرچک مقابل سوهان محمد سیما در قم دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مقاومت قرچک در این دیدار با نتیجه پرگل 4 بر 3 از سد میزبان رده پنجمی خود سوهان محمد سیما گذشت، این نخستین پیروزی خارج از خانه این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود.

در این دیدار، ناصر اطمینان، هاشم فرج زاده و علیرضا وفایی برای سوهان محمد سیما و مهدی قلی زاده، محمد گراوند، محمد نجف زنگی و طه نعمتیان برای مقاومت قرچک گلزنی کردند.

با این شکست سوهان محمد سیما فرصت صعود به رتبه چهارم جدول و قرار گرفتن در کورس قهرمانی را از دست داد، تیم سوهان محمد سیما از 16 بازی قبلی خود صاحب 25 امتیاز است و در رده پنجم جدول قرارگرفته است.

با این نتیجه نخستین شکست خانگی سوهان محمد سیما و نخستین پیروزی خارج از خانه مقاومت قرچک رقم خورد.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین روستوف در حضور محبی

تیم روستوف در حضور محمد محبی با نتیجه ۴ بر یک مقابل اسپارتاک مسکو شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم روستوف امشب(یکشنبه) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ روسیه از اسپارتاک مسکو میزبانی کرد و با نتیجه سنگین ۴ بر یک شکست خورد.

محمد محبی که از ابتدای این بازی در ترکیب روستوف حضور داشت در دقیقه ۱۵ با کارت زرد جریمه شد و تاثیری روی روند نتیجه تیمش نداشت.

با این شکست سنگین روستوف ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جای دارد. اسپارتاک مسکو با این برد ۳۸ امتیازی شد و به رده چهارم رسید.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد